استاندار ایلام گفت: این خصوص نقش شرکت‌های نفتی و گازی استان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی بسیار مهم و کاربردی است که باید به آن ورود شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ 13 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا  در نشست شورای ورزش استان اظهار داشت:از متمم سفر ریاست جمهور اعتبار خوبی برای تکمیل پروژه های حوزه ورزش استان اختصاص یافته است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه اداره کل ورزش و جوانان باید در فرصت باقیمانده از سال مالی، تمامی تلاش خود را برای جذب اعتبارات این مجموعه به کار بگیرند تا هرچه زودتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی افزود: پویایی و توانمندی هر جامعه‌ای در تمامی عرصه‌ها در سایه نشاط اجتماعی مصداق پیدا می‌کند.

استاندار ایلام ادامه داد: یکی از عمده شاخص‌های نشاط اجتماعی منوط به ورزش همگانی است که این مهم را باید با استفاده از ظرفیت و پارک‌ها و بوستان‌ها ارتقا دهیم.

بهرام نیا اضافه کرد: ۹۵ درصد صادرات نفت، گاز و میعانات گازی غرب کشور مربوط به استان ایلام است و در این خصوص نقش شرکت‌های نفتی و گازی استان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی بسیار مهم و کاربردی است که باید به آن ورود شود.

استاندار ایلام گفت: یکی از راهکارهای نگهداری اماکن ورزشی، واگذاری آنها در قالب اجاره به بخش خصوصی و یا شرکت های نفت و گاز است.

وی از به صدا در آمدن زنگ ورزش در ادارت خبر داد و گفت: این مهم به منظور ترویج فرهنگ ورزش و یادآوری اهمیت ورزش به کارمندان است.

بهرام نیا تاکید کرد: در جلسات اداری که زمان آنها طولانی می‌شود، اختصاص چند دقیقه زمان به انجام حرکات کششی- ورزشی ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد مهیا نبودن مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام برای استفاده مردم گفت: زیبنده استان نیست پس از گذشت ۱۰ سال از افتتاح، مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در اختیار مردم نباشد.

استاندار ایلام در تیم خصوص اضافه کرد: مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در سال ۹۲ افتتاح شد اما جای تأمل دارد که چرا امکان استفاده مردم از این مجموعه فراهم نیست./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار