معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور؛
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امروز امامزادگان به همت خود مردم مدیریت می شوند و بزرگترین پایگاه های فرهنگی در کشور هستند و برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی برای نسل جوان و اقشار مختلف مردم در صحن مطهر امامزادگان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 12 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل شامگاه شنبه در آیین افتتاح شبستان امام رضا ( ع ) صالح آباد مهران اظهار داشت:۱۵۰ نیروگاه خورشیدی در صحن امامزادگان راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: امامزادگان عالمان دین و ناشر معارف الهی بوده اند و مقام های علمی و معنوی بالایی داشته اند.دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و ملت ایران، برای تضعیف اعتقادات مردم شبهه افکنی می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور تاکید کرد: امروز امامزادگان به همت خود مردم مدیریت می شوند و بزرگترین پایگاه های فرهنگی در کشور هستند و برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی برای نسل جوان و اقشار مختلف مردم در صحن مطهر امامزادگان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در طول ایام شیوع کرونا دو و نیم میلیون بسته ارزاق و معیشتی بین مردم و نیازمندان از طریق امامزادگان سطح کشور توزیع شده است.

گفتنی است عملیات شبستان امام رضا ( ع ) صالح آباد مهران از سال ۹۲ آغاز شده است که امروز فاز اول این طرح با اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این پروژه با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع از محل اعتبار نذورات آستان مقدس، کمک خیرین و کمک های دولتی به بهره برداری رسیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار