در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی درگیری تعدادی از ارازل و اوباش و ایجاد مزاحمت و تخریب شیشه خودروی شهروندان در بلوار کشاورز ساری، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند
کد خبر: ۱۰۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 11 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
3 کشته در واژگونی خودروی تویوتا رافور در محور هراز 
رئیس پلیس راه استان مازندران از واژگونی خودروی تویوتا رافور در محور هراز خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه 3 سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " یدالله جهان تاب " با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا رافور در محور هراز، ماموران پلیس راه، انتظامی  و یگان های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو سواری تویوتا رافور " همسر، دختر و داماد " خانواده به علت شدت جراحت در دم فوت و راننده "پدر خانواده" مصدوم و به مرکز دمانی منتقل شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: علت تامه وقوع این حادثه تلخ توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.
سرهنگ جهان تاب در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: ضمن خودداری از رانندگی در حالت خستگي و خواب آلودگي و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز حوادث جاده ای پیشگیری شود.
--------------------
غرق شدن 2 نفر در منطقه شنا ممنوع چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از غرق شدن 2 نفر در منطقه ممنوعه شنا آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر خسروی" با تشریح جزئیات این خبر گفت در ساعت 15:40 دقیقه روز جمعه پسری 11 ساله اهل بروجن در مسیر جاده در منطقه ممنوع شنا غرق شد.
وی همچنین اظهار داشت: متاسفانه در ساعت 18:45 روز جمعه احدی ازهمکاران ستاد فراجا " استوار فرهاد کمری" که به همراه خانواده در چالوس بسر می برد به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و مواج بودن دریا، متاسفانه غرق و جان خود را از دست می دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ضمن تسلیت ضایع درگذشت همکار عزیزمان به خانواده محترمشان و خانواده بزرگ فراجا، خطاب به مسافران و هموطنان عزیز که به خطه شمال مسافرت می کنند توصیه کرد به هیچ عنوان در منطقه ممنوعه شنا نکنند.
سرهنگ خسروی در خاتمه خاطرنشان کرد: در صورت تمایل به شنا از تفرجگاهها وطرحهای سالمسازی دریا با حضور ناجیان غریق شنا کنند تا دچار حوادث دلخراش مرگ عزیزان خود نباشند و خاطره ای تلخ وغم انگیز را برای خانواده رقم نزنند.
----------------------
دستگیری اوباش قمه به دست در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سه نفر از ارازل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در شهرستان ساری خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده " با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب  خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی درگیری تعدادی از ارازل و اوباش و ایجاد مزاحمت و تخریب شیشه خودروی شهروندان در بلوار کشاورز ساری، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: مامورن گشت انتظامی کلانتری 12 بلوار کشاورز با حضور در محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه 3 نفر از ارازل و اوباش قمه به دست را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان پس از برقراری آرامش در محل از ماموران تقدیر و تشکر کردند.
سرهنگ حسن زاده امنیت عمومی جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت، آسایش و آرامش مردم با کسی تعارف ندارد.
--------------------
دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار منازل و اماکن خصوصی با21فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمدزمان شالیکار" در بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه گتاب این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی با حضور در محل های وقوع سرقت، سرانجام هویت یک سارق سابقه دار را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم تصریح کرد: در بازجویی های اولیه پلیسی، متهم تاکنون به 21 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ شالیکار با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند، برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست: با نصب دزدگير و اقدامات پيشگيرانه زمينه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار واطلاعات در مورد هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنند.
----------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار