یک مسئول:
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد تسریع در برنامه‌های خوشه گردشگری را نیازمند هم‌افزایی ذی‌نفعان و دستگاه‌های پشتیبان خواند و گفت: متخصصین خوشه گردشگری نباید زمان و توان خود را صرف چالش‌های مالی کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 11 June 2022

«محمد دهقان» در نشست راهبری خوشه گردشگری که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با بیان این که یکی ضرورت‌های توسعه گردشگری یزد، هم افزایی ذی نفعان و دستگاههای پشتیبان به این خوشه است، اظهار کرد: خوشه گردشگری یزد، یکی از تخصصی‌ترین خوشه‌های استان است که می تواند ظرفیت‌های این حوزه را فراتر از سایر برنامه‌ها پویا کند.

وی با تاکید بر این که تیم توسعه خوشه گردشگری نباید برای پیشبرد برنامه‌های خود دغدغه‌ای در خصوص پشتیبانی‌های مالی داشته باشد، افزود: متخصصین خوشه گردشگری باید همه تمرکز و توان خود را برای توسعه و ارتقای خوشه صرف کند و زمان و توان خود را صرف چالش‌های مالی نکنند که این امر نیازمند همراهی بیشتر دستگاه‌های پشتیبان است.

دهقان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی صنعت گردشگری برای استان یزد، تاکید کرد: هر میزان بودجه‌ای که برای توسعه خوشه گردشگری یزد پیش‌بینی شود، با توجه به میزان آورده‌ای که این صنعت برای استان می‌تواند داشته باشد،است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، این مسئول در پایان با اشاره به آسیب زا بودن ورود افراد غیر متخصص در حوزه گردشگری، ابراز کرد: گردشگری از مسائلی که باید به طور تخصصی به آن پرداخته شود تا ضمن برنامه‌ریزی بلند مدت و هدفمند، بتوان با کار تخصصی ظرفیت‌های پنهان این حوزه را شناسایی و معرفی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار