تابناک-رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی هرمزگان از شناسایی بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی متخلف در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد
کد خبر: ۱۰۴۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 10 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد حمزه زاده رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی هرمزگان اظهار داشت: عمده تخلف واحدهای صنفی، گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

حمزه زاده بیان داشت: در مجموع این واحدهای صنفی، بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال جریمه شدند و با تشدید گشت های مشترک به اتفاق دیگر دستگاه های متولی به صورت مستمر بر بازار، انبارها و واحدهای تولیدی نظارت های سرزده و شبانه روزی در حال انجام است.

وی گفت: رسیدگی به پرونده های تخلف صنفی به ویژه در بحث گران فروشی، احتکار و کم فروشی در خارج از نوبت و در اسرع وقت انجام می شود.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی هرمزگان خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی متخلف، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات گرانفروشی،کم فروشی،تقلب عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می کند.

وی ابراز داشت: سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات آماده دریافت گزارشات و شکایت شهروندان است و تمام گزارشات دریافتی از این سامانه‌ها، پیگیری و در صورت احراز تخلف، متخلفان مجازات می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار