مدیر کل غله قم، گفت: طلب گندم کاران استان حداکثر تا پایان هفته پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 07 June 2022

به گزارش تابناک قم، سعید محمدی، مدیر کل غله استان قم در بازدید از نحوه خرید و ذخیره گندم در شهرستان جعفرآباد، گفت: خرید گندم از گندم کاران در سال جاری نسبت به سال قبل افزایش مطلوبی داشته و با توجه به اینکه همچنان فصل برداشت به پایان نرسیده درصد افزایش به صورت قطعی قابل اعلام نیست.

محمدی همچنین از پرداخت ۱۴ درصدی وجوه خرید گندم به کشاورزان تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت و خرید دیرتر از سال‌های قبل شروع شد پرداخت‌ها هم کمی تأخیر داشت و در چند روز باقی مانده تا پایان هفته جاری بقیه طلب گندم کاران نیز پرداخت خواهد شد.

محمدی با اشاره به پیش‌بینی خرید حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان جعفرآباد، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به خرید حدود ۳ هزار و ۴۰۰ تن گندم در انبار‌های شهرستان تا کنون، تحویل حدود ۲ هزار تن گندم از طریق کشاورزان به کارخانجات آرد و ذخیره سازی مقداری گندم برای بذر سال بعد، برآورد صورت گرفته از میزان کلی تولید گندم در این شهرستان محقق شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان قم همچنین ضمن بررسی وضعیت نان و نانوایی‌های شهرستان جعفریه از نحوه و میزان استفاده از کارتخوان‌های هوشمند جدید جویا شده و بر استفاده از این کارتخوان‌ها تأکید کرد.

وی در حاشیه بازدید‌ها در دیدار‌های عمومی با شهروندان به بررسی میدانی به وضعیت نان پرداخت و به سوالات و ابهامات شهروندان پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار