در طرح تابستانه تعداد 474 فقره به شعب تعزیرات حکومتی ارسال، که تمامی آنها مورد رسیدکی فوری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران مهدی عباسی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار  از تعزیر متخلفین طرح تابستانه در مازندران خبر داد و گفت: صلاحیت ذاتی و وجودی تعزیرات حکومتی، رسیدگی فوری و بدور از اطاله دادرسی می باشد.
وی افزود: رسیدگی در تعزیرات حکومتی بدون پرداخت هزینه دادرسی بوده و به صورت فوری به گزارشات واصله رسیدگی و رای مقتضی صادر می شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه تعزیرات حکومتی نیز در کنار دیگر دستگاه های اجرائی در طرح تابستانه  امسال حضور فعال داشته و همواره سعی نموده تا با متخلفین در بخش های مختلف برخورد تا سفری خوش برای مسافران به وجود آورد، اذعان کرد: همکارانم در سراسر استان در طرح تابستانه حضور داشته که در این رابطه گزارشات تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال و مورد رسیدگی فوری قرار گرفت.
وی در خصوص تعداد پرونده های متشکله در این طرح گفت : تعداد 474 فقره به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که تمامی آنها مورد رسیدکی فوری قرار گرفت و متخلفین به مبلغ 795 میلیون و 669 هزار و 490 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران در پایان در خصوص میزان تخلفات واحدهای صنفی صورت گرفته به خبرنگار ما گفت : بیشترین پرونده تخلفات تعزیراتی به ترتیب مربوط به رستورانها با 126 فقره، قهوه خانه 115 فقره، اغذیه فروش 110 فقره، کبابی 70 فقره، آشپزخانه داران 25 فقره، چلو کبابی 21 فقره، هتل 10 فقره و مسافر خانه، سالن پذیرائی و تالار ها 14 فقره می باشد.

منبع:مازنداصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار