فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 10 هزار نفر تحت عناوین اتهامات مختلف در نیمه ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 03 October 2015
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 10 هزار نفر تحت عناوین اتهامات مختلف در نیمه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی استان کرمانشاه که امروز (11 مهرماه) در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما در این هفته در جهت افزایش تعامل با اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اثرگذار در حوزه نظم و امنیت است.

وی ارتقا مشارکت عمومی را یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: شعار امسال هفته ناجا "اقتدار پلیس، همدلی و همراهی، امنیت و آرامش" است و امیدواریم بتوانیم با ارتقا مشارکت عمومی هر چه بهتر در جهت رفع دغدغه‌های عموم جامعه حرکت کنیم.

امان اللهی با بیان اینکه هزار ماموریت در حوزه انتظامی استان تنها طی یک شبانه‌روز انجام می‌شود، گفت: در شش ماهه ابتدای امسال بیش از 400 هزار تماس با فوریت‌های پلیس 110 برقرار شده که بیشتر این تماس‌ها به ماموریت‌های انتظامی منجر شده است.

وی از تشکیل 40 هزار پرونده در پلیس‌های مختلف استان طی این مدت خبر داد و اظهار کرد: قطعا این حجم پرونده و ماموریت بار کاری سنگینی را به نیروهای انتظامی استان وارد می‌کند.

امان اللهی از اجرای 499 طرح در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی استان در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه اجرای این طرح‌ها نتایج مطلوبی را در جهت ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی استان به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 10 هزار نفر تحت عناوین اتهامات مختلف در شش ماهه ابتدای سال خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت سه هزار سارق در سطح استان دستگیر شده اند.

امان اللهی با اشاره به رشد 180 درصدی کشفیات مواد مخدر در شش ماهه ابتدای امسال، اظهار کرد: طی این مدت همچنین 2734 فروشنده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده و 29 باند مواد مخدر نیز متلاشی شده‌اند.

وی افزود: همچنین در نیمه ابتدای امسال 78 قاچاقچی عمده و اصلی مواد مخدر دستگیر شده‌اند که برای دستگیری هر کدام از آنها ماموریت‌های چندماهه انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد، با توجه به حجم کاری سنگین، نیروهای انتظامی بتوانند با تعهد و انجام درست ماموریت‌ها امنیت کشور و استان را بیش از پیش ارتقاء دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار