جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
جانشین فرمانده انتظامی استان از عزم راسخ پلیس برای مبارزه قاطعانه با اشرار و مجرمان در کرمانشاه خبر داد و گفت: نقطه امنی برای این افراد در استان وجود نداشته و همه رفتار و حرکات آن‌ها تحت کنترل قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 30 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار جمال سلمانی در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: با لطف الهی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی و انتظامی و همچنین همکاری بسیار خوب مردم، نقطه ناامنی در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ثابت کرده که در تمام صحنه‌ها همراه و همگام با مردم بوده است، افزود: اقشار مختلف جامعه در ایجاد و برقراری نظم و امنیت نقش بسزایی دارند و همواره ثابت کرده اند که حامی و پشتیبان برنامه‌های پلیس بوده اند.

سردار سلمانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، مواد مخدر، سرقت، مفاسد اجتماعی و ... لحظه‌ای درنگ نمی‌کند، تصریح کرد: با عنایت خداوند و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس در این زمینه توفیقات خوبی نیز در سطح استان داشته ایم که لازم است از زحمات همه همکاران تقدیر کنم.

این مقام عالیرتبه انتظامی، امنیت اجتماعی را محصول اعتماد و مشارکت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه نهاد‌ها در تولید امنیت نقش داشته باشند، جامعه بیش از پیش رو به پیشرفت و توسعه خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب در دنیای پرآشوب امروزی، ایران از یک حصار امنیتی مطلوبی برخوردار است که این امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس و دیگر نیرو‌های مسلح است.

سردار سلمانی با اشاره به جایگاه مطلوب نیروی انتظامی نزد مسئولان و مردم، تاکید کرد: کارکنان پلیس با توجه به حمایت گسترده مردم، مسئولان و مقام معظم رهبری لازم است بیش از گذشته خود را وقف خدمت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: ماموران انتظامی کرمانشاه سربازان جان برکف ولایت و نظام هستند و برای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب ذره‌ای پا پس نخواهند کشید.

وی ادامه داد: امروز کرمانشاه به گواه آمار‌های اعلام شده در بسیاری از شاخص‌ها در ردیف استان‌های امن کشور قرار دارد که این موضوع بیانگر اهتمام ویژه همکاران برای برخورد قاطعانه با مجرمان و اشرار است.

سردار سلمانی در پایان گفت: امنیت زیربنای توسعه و آبادانی هر جامعه و استانی است و ماموران انتظامی کرمانشاه نیز در این راستا همواره تلاش کرده اند که با فراهم کردن فضایی امن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار