در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند
کد خبر: ۱۰۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 26 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
امنیت، هدیه ارزشمند ایثارگران نیروی انتظامی به مردم است 
فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید جعفری و جانباز عقیان در شهرستان ساری، گفت: هدیه ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی به مردم آسایش و امنیت جامعه است 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سردار مرتضی میرزایی با با خانواده شهیدموسی جعفری و جانباز بهروز عقیان در شهرستان ساری دیدار و از آنان دلجویی کرد .
فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهدا، رشادت جانبازان و ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی است .
سردار میرزایی با بیان این که خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده های شهدا و جانبازان الگوی صبر و استقامتند و باید همواره قدردان رشادت های این عزیزان باشیم .
وی در ادامه تصریح کرد: شهدا و جانبازان، با ایثار و از خودگذشتگی آسایش و امنیت را به مردم هدیه کردند و پاسداشت ایثار گری های این عزیزان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.
فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردها و پاسداری از ارزش ها و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده و اجازه نخواهد داد امنیت مردم خدشه دار شود.
--------------------------
کشف10 دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتي در آمل 
فرمانده انتظامي آمل از کشف 10 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارقان و مالخر در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان جزئیات این خبر گفت: با توجه به افزايش وقوع سرقت وسايط نقليه در سطح اين شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران آگاهی ضمن بررسي صحنه هاي مربوطه و جغرافياي جرم با تقويت واحدهاي گشتي در بازه مربوطه و احضار سارقان سابقه دار، طرح بازديد و سرکشي از توقفگاهها، تعميرگاههاي وسايط نقليه و پارکينگها و واحدهاي صنفي مرتبط با تمامي امکانات موجود، بمدت 5 روز در سطح اين شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح موفق به کشف 2 دستگاه خودرو ،8 دستگاه موتورسيکلت و دستگیری 5 نفر سارق و مالخر شدند.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با تجهیز اماکن خود به تجهیزات امنیتی بویژه دزدگیر، قفل‌های استاندارد و دوربین های مداربسته، فرصت سرقت را از سارقان سلب و بدین طریق ضمن حفظ اموال خود، ما را در تامین هرچه بهتر امنیت و آرامش شهرمان یاری کنند.
----------------------------
دستگیری سارق قطعات خودرو در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال تعدد وقوع سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 13 کمربندی در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فرد سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: متهم دستگیر شده که دارای سابقه سرقت نیز بوده است به 6 فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه کذشته اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند.
--------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 11شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران، سارق سابقه دار را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارق دستگیر شده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ عزیزی به نقش تعامل و مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------
دستگیری سارقان مزارع و باغات در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري سارق مزارع و باغات با 8فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهم در بازجویی های ماموران انتظامی به 8 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کرد.
سرهنگ عنایتی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
-------------------------
دستگیری سارقان 8 دستگاه موتورسیکلت در گلوگاه 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري2 سارق موتورسيکلت و اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت موتورسيکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي 2 سارق حرفه اي را در شهرستان شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني پليس به سرقت 8 فقره موتورسيکلت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکيل پرونده تحویل مرجع قضائي شدند.
سرهنگ کلوانی با بيان اين که اين 2سارق دست به سرقت موتورسيکلت هايي زده بودند که فاقد قفل و تجهيزات ايمني ضدسرقت بود، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسيکلت هنگام ترک وسيله نقليه خود، حتماً آن را به تجهيزات ايمني ضدسرقت از جمله قفل و زنجير مجهز کرده تا فرصت هرگونه سرقت از تبهکاران گرفته شود.

خبرنگارخبرگزاری تابناک سلمان مهدوی. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار