این رویداد باید در اسفند ماه برگزار می‌شد که به دلایل گوناگون به اردیبهشت ۱۴۰۱ موکول شد ، گفت: آیین افتتاح این رویداد بین‌المللی ، روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت با حضور سفرای کشور‌های عضو اکو در ساری برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 06 May 2022

به گزارش تابناک مازندران از سیمای مازندران،دبیر رویداد گردشگری بین المللی 2022 در ساری در مجموعه خبری تلویزیونی 20:45 پنج شنبه 15 اردیبهشت ، از آمادگی استان برای میزبانی از سفرای 9 کشور عضو اکو وبرگزاری رویداد بین المللی گردشگری  سه شنبه،۲۰ اردیبهشت ،خبر داد.

ماهفروزی با بیان اینکه گفت: این رویداد باید در اسفند ماه  برگزار می‌شد که به دلایل گوناگون به اردیبهشت ۱۴۰۱ موکول شد ، گفت:  آیین افتتاح این  رویداد بین‌المللی ، روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت با حضور سفرای کشور‌های عضو اکو در ساری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت برگزاری افتتاحیه این رویداد از۱۱ استان دعوت شد تا اقوام مختلف جاذبه‌های فرهنگی گردشگری خود را در مراسم افتتاحیه معرفی کنند خاطرنشان کرد: در این رویداد همچنین به منظور ارائه فرهنگ و سنت مازندران به دیگر کشورها، برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگ، میراث ناملموس، آیین‌ها، معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و فرهنگی، معرفی مجموعه دفاع مقدس با هدف نشان دادن جایگاه استان در ۸ سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار