تابناک- با همت شهرداری بندرعباس جشن بزرگ تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس برگزار شد. 
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ 30 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، عصر امروز همزمان با روز ملی خلیج‌فارس با حضور نوبانی شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس جشن بزرگ تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در جشن بزرگ روز کارگر و تجلیل از پاکبانان شهرداری بندرعباس اظهارداشت: امروز اگر شهر زیبایی داریم به دلیل زحمات شما عزیزان است و ما قدردان زحمات شما هستیم و امروز دور هم جمع شده‌ایم که ذره‌ای از زحمات شما را قدردانی کنیم.

وی افزود: سه شب پیش یکی از عزیزان پاک‌بان در ساعت ۲ شب دچار تصادف شد اما بحمدالله به خیر گذشت و این نشان از تلاش شبانه‌روزی پاک‌بانان عزیز دارد.

نوبانی بیان‌کرد: خود را خادم مردم بندرعباس می‌دانم و اینجا از همه عزیزان قول می‌خواهم که حتما برای موفقیت ما دعا کنید چرا شما انسان‌های پاکی هستید و دعایتان می‌تواند موجب عاقبت به خیری ما شود.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم اظهارداشت: دغدغه تک تک اعضای شورا همیشه

و همیشه مسائل مربوط به نیروهای کارگری بوده است و بحث حقوق و ایمنی کارگران جزو اولویت‌های ما است.

 

وی تاکید‌کرد: اگر کارهای عمرانی فراوانی انجام شود اما نتوانیم پرسنل‌ فضای‌سبز و تنظیف را از لحاظ مالی تامین کنیم قطعا کارهای عمرانی نیز دیده نمی‌شود از این نیرو حقوق نیروهای تنظیف و فضای سبز مهم‌ترین نیروهای ما هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان‌کرد: اولویت پرداخت در حقوق‌های شهرداری با کارگران تنظیف و فضای سبز است و تاکیدی که داریم این است تا حقوق این نیروها پرداخت نشود حقوق نیروهای دیگر نیز پرداخت نشود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار