مثلث طلایی گردشگری ایران به منظور معرفی ظرفیت‌های شهرهای یزد، اصفهان و شیراز در حوزه‌های سرمایه گذاری و تقویت مبادلات بین شهری ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 27 March 2022

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مفاد تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری ایران در حال اجراست و بر این اساس تبادل تبلیغات گردشگری میان اصفهان، یزد و شیراز انجام می‌شود.
علیرضا مساح با اشاره به تفاهم‌نامه طلایه‌داران گردشگری بین شهرهای اصفهان، یزد و شیراز اظهار داشت: بر اساس یکی از مفاد این قرارداد، تبادل تبلیغات گردشگری بین سه شهر صورت می‌گیرد که با شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت مسافرت‌ها، تبلیغات ما با این مضمون که "یک میزبانی طلب شما" طراحی شد.
وی افزود: در سه سال اخیر، طرح‌های تبلیغات گردشگری دعوت به اصفهان را در اختیار سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های یزد و شیراز قرار دادیم و در این شهرها نصب شد، در مقابل ما نیز طرح‌های گردشگری این دو شهر را دریافت و نصب کردیم.
وی ادامه داد: تفاهم‌نامه طلایه داران گردشگری ایران بهمن سال ۹۸ با حضور مدیران شهری یزد، اصفهان و شیراز با عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران به امضا رسید که تولید اشتراکی محصولات گردشگری، تهیه کتابچه‌ها و بروشور با زبان‌های مختلف از جمله عربی، انگلیسی، چینی و فرانسوی و ارائه آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و همچنین معرفی میراث ملموس و ناملموس هر سه شهر از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
مساح خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل مثلث طلایی گردشگری معرفی ظرفیت‌های شهرهای یزد، اصفهان و شیراز در حوزه‌های سرمایه گذاری و تقویت مبادلات بین شهری است.
گفتنی است؛ تفاهم نامه طلایه داران گردشگری ایران با نظارت شهرداران یزد، اصفهان و شیراز در سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی این شهرداری‌‌‌ها منعقد شد تا این شهرها متعهد به پشتیبانی از یکدیگر در تأمین و بهینه سازی زیرساخت‌های گردشگری شهری شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار