مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه ۱.۶ میلیاردی عرضه خارج از شبکه آرد در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۳۷۵ کیسه آرد و ده تن ذرت دانه‌ای در استان طی بازرسی‌های انجام شده کشف شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 17 April 2022

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن تایید این خبر اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده تعداد ۹۰۰ کیسه آرد از سوی بازرسان جهاد کشاورزی کشف شد که خارج از شبکه عرضه می‌شود و شعبه اول تعزیرات حکومتی مالک آن را به دلیل ارائه ندادن اسناد و مدارکی که موجبات ظن اتهام را برطرف نماید، اتهام را محرز و مسجل دانست.

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی، متخلف را علاوه بر عرضه کالا در شبکه،  به مبلغ یک میلیارد و  ۶۶۵ میلیون ریال  در حق صندوق دولت محکوم شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اداره اطلاعات و بازرسان مرتبط  جهت کنترل و نظارت در کرمانشاه فعال است، تصریح کرد: بر اساس  سیاست‌های سازمانی و برنامه شورای تحول در مبارزه با تخلفات اقتصادی از یک انبار در یکی از محله‌های کرمانشاه مقدار ۳۵۷ کیسه آرد و در محلی دیگر مقدار ۱۰ تن ذرت دانه‌ای را کشف و در این راستا دو پرونده تشکیل گردید.

وی ارزش مجموع این محموله کشف شده را ۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با متخلفان طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار