امام جمعه موقت اصفهان از ریخت و پاش‌های میلیاردی و به بهانه افطاری انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 15 April 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه امتحان اغنیا در انجام کار‌های خیر است گفت: شنیده می‌شود حتی افطاری در روز داده می‌شود، این‌ها غم است و قابل تحمل نیست.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تقوا یکی از برکات روزه است افزود: در ماه رمضان، برخی حرمت‌شکنی کرده و با بی شرمی علناً روزه خواری می‌کنند که این افراد با خداوند محاربه کرده و خداوند آن‌ها را کیفر خواهد کرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی گفت: خدمات این قهرمان غیر قابل شمارش است.
خطیب موقت جمعه اصفهان با تقدیر از تلاش‌های رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات مردم افزود: مشکلات و گرانی‌ها وجود دارد که باید مرتفع شود و همه مسؤولان باید احساس کنند که علاوه بر سؤال مردم، سؤال خداوند هم در پیش است و باید پاسخگو باشند.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به لزوم دوری از انفعال و غرور مسئولان گفت: انفعال یعنی اینکه باید در مقابل دشمنان امتیاز دهیم؛ این بدترین خیانت به کشور است که فکر کنیم باید با دشمنان کنار بیاییم تا بتوانیم مملکت را آباد کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از شیوه‌های مکر دشمن، ایجاد ناامیدی است، گفت: دشمنان القا می‌کنند که مشکلات حل نمی‌شود، اما چنین نیست؛ تمام مشکلات قابل حل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار