مسیر توسعه استان با همیاری و همکاری بیشتر ظرفیت‌های توانمندی که در تهران وجود دارد هموار می‌شود و باید برای این امر برنامه ریزی اساسی انجام شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 15 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به ظرفیت‌های فراوان انسانی و مدیریتی استان در پایتخت، بر راه‌اندازی کمیته‌های همیاری مازندرانی‌های مقیم پایتخت تاکید کرد.


آیت الله محمدی لایینی گفت: مسیر توسعه استان با همیاری و همکاری بیشتر ظرفیت‌های توانمندی که در تهران وجود دارد هموار می‌شود و باید برای این امر برنامه ریزی اساسی انجام شود.


خطیب جمعه مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال؛ دانش بنیان شدن در عمل و نه در شعار را راهگشای برون رفت از بن بست‌های تولید و صادرات دانست و افزود: برای تجاری شدن تولید و صادرات مشکلات فنی بسیاری وجود دارد که باید شناسایی و برای رفع آن چاره اندیشی شود.


آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه آمریکا خود اعتراف کرد که فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است افزود: ملت ایران با رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و با تکیه بر اعتماد به نفس خود، سیاست‌های امریکا علیه ایران را همچنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌کند.


امام جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز با گرامیداشت سالروز خجسته میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، حمایت از فقرا و نیازمندان را ضروری دانست و تاکید کرد: مردم استان می‌توانند با اجرا و برپایی برنامه‌هایی از قبیل شهر همدل از فقرا و نیازمندان بیش از گذشته دستگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار