مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از بهره‌مندی 715 نفر از خدمات امدادی طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند ماه سال 1400 تا 15 فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح نوروزی بیش از 51 هزار تماس با ندای امداد قم گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 05 April 2022

به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به اینکه شهر قم یکی از شهرهای مذهبی و زائرپذیر کشور است و هر ساله در ایام نوروز هزاران نفر از مردم سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1401 به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان  از 25 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور کار خود را آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

وی افزود: 173 امدادگر و نجاتگر خواهر و برادر در قالب 36 تیم عملیاتی، 7 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت و همچنین یک پایگاه امداد هوایی و یک تیم آنست با به کارگیری 14 خودروی نجات و آمبولانس به مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 51 هزار و 225 نفر با ندای امداد تماس حاصل کردند ادامه داد: در طی این تماس‌ها، 21 عملیات نجات و رهاسازی توسط امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سراسر استان انجام شد و 715 مصدوم به صورت سرپایی از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار