مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اهمیت سیستم هوشمند کنترل ترافیک در میدان هفتاد و دو تن گفت: یکی از مزیت های این سیستم تامین بموقع و سریع اتوبوس برون شهری جهت جابجایی مسافران شهرهایی مانند تهران. کرج و شهریار است.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ 31 March 2022

به گزارش تابناک قم، سید رضا حسینی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: استفاده از سامانه های هوشمند کنترل ترافیک سبب روان تر شدن کارها و افزایش خدمات رسانی به مسافران ورودی و خروجی به شهر قم شده است.

وی با تاکید بر اهمیت پایانه های غیرمتمرکز مسافربری جهت سهولت در جابه جایی مسافران، بیان داشت: تقویت و رفع برخی ایرادات و چالش های پایانه های غیرمتمرکز مانند میدان هفتاد و دو تن اقدام منطقی و کاربردی جهت کنترل و هدایت مطلوبتر مسافران در شهر قم است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: جهت جابجایی سریع مسافران ورودی به شهر قم، چندین دستگاه اتوبوس شهری در پارک سوار شمالی و در ابتدای محور قم-کاشان مستقر شده اند.

حسینی ادامه داد: در دو پایانه مسافربری فدک و خرمشهر نیز با اصلاحات و ترمیم راه دسترسی و ایمن سازی آن ها، هم اکنون هیچ اختلال ترافیکی وجود ندارد.

نوروز۱۴۰۱

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار