جانشین رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تاکنون، میزان ترددهای جاده‌ای در معابرهای شرق استان تهران نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 29 March 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ احمدرضا زمانی‌مهر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی و در ۱۲ روز گذشته، تردد در معابر حوزه استحفاظی شرق استان تهران ( فیروزکوه، هراز، محور امام رضا و قم – گرمسار) نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.
وی افزود: با وجود افزایش میزان تردد، با اتخاذ تدابیر مناسب و تمهیدات ترافیکی ویژه، تعداد جان باختگان درون شهری نسبت به مدت مشابه در سال قبل۱۰۰ درصد کاهش یافته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح نوروزی، طرح برخورد با تخلفات مهم و حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه ، نبستن کمربند ایمنی و نقص فنی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که این امر موجب شده تا میزان تصادفات جاده‌ای و جان باختگان با وجود افزایش تردد کاهش چشمگیر داشته است.
زمانی‌مهر اضافه کرد: پلیس راهور با اتخاذ تدابیر مناسب و تمهیدات ترافیکی ویژه، بکارگیری از ۵۴ تیم گشتی و استفاده از حداکثر توان خودرویی و با تعامل و همکاری دیگر سازمان‌های امدادرسان به صورت شبانه‌روزی در سطح حوزه استحفاظی حضور فعال داشته و با تخلفات مهم و حادثه‌ساز بدون اغماض برخورد می‌کند.
وی از رانندگان خواست تا با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی ورعایت سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کامل به جلو در حین رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه ساز خودداری کنند تا روزهای باقیمانده از تعطیلات نوروز نیز بدون حادثه سپری شود.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار