استاندار کردستان:
استاندار استان کردستان گفت: نیرو‌های داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر استان هر سال با اجرای طرح مسافران نوروزی و خدمت رسانی به هموطنان در راستای کاهش تصادفات گام‌های موثری بر می‌دارند که شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 22 March 2022

به گزارش تابناک کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا عصر دوشنبه در بازدید از پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در همه مناسبت‌ها جزو نهاد‌های مردمی و خدمتگزار بوده و همواره موجب افتخار و تحسین شده است.

وی افزود: هلال احمر کردستان همزمان با سراسر کشور طرح خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی ۱۴۰۱ را به صورت پست‌های ثابت و سیار آغاز کرده که این پست‌ها خالصانه برای مردم و جامعه خدمت می‌کنند و این قابل تقدیر است.

استاندار کردستان ادامه داد: باید قدردان نیرو‌هایی باشیم که خالصانه و مجدانه برای مردم و جامعه خدمت می‌کنند و در خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز و تعطیلات همچنان پای کار هستند.

حضور نیرو‌های هلال احمر در آلام بشری موجب امید و آرامش می‌شود

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: حضور نیرو‌های هلال احمر در فعالیت‌های بشردوستانه موجب نجات جان انسان‌ها، تسکین آلام نیازمندان و ایجاد امید و آرامش در جامعه می‌شود.

سید مهدی فرشادان، با تقدیر از اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر مستقر در پایگاه‌های نوروزی که در ایام تعطیل و دور از خانواده، به مسافران و میهمانان خدمت می‌کنند، افزود: وجه تمایز جمعیت هلال احمر با سایر نهاد‌ها در جهانی بودن آن است و هرجا نیرو‌های هلال احمر حضور پیدا می‌کنند موجب آرامش و امنیت می‌شوند.

وی ادامه داد: کمک به افراد نیازمند و سانحه دیدگان در هنگام بروز مشکلات و سوانح، مهمترین دستاورد هلال احمر است.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران یادآور شد: در همه مناسبت‌ها و تعطیلات عید، جمعیت هلال احمر همچنان با ایثار نسبت به خدمت رسانی به مردم، هموطنان و مسافران نوروزی با شوق و اشتیاق خدمت رسانی می‌کند که باید قدردان زحمات این نیرو‌های خدوم بود.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضویت دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار