مدیر کل انتقال خون استان ساعت کار مرکز اهدای خون حضرت روح‌الله را در ایام نوروز اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 20 March 2022

به گزارش تابناک قم، مرتضی نوریان با بیان اینکه مرکز اهدای خون روح الله قم در ایام نوروز پذیرای مردم نوع دوست و نیکوکار خواهد بود، گفت: این مرکز واقع در میدان روح الله جنب دبیرستان امام صادق (ع) در ایام نوروز به غیر از روز‌های جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ پذیرای اهدا کنندگان است.

مدیر کل انتقال خون استان گفت: با توجه به نیاز همیشگی بیماران به خون و فرآورده‌های آن و ضرورت اهدای مستمر خون در تمامی ایام سال و ایام تعطیلات نوروزی، درخواست ما ادامه داشتن استمرار اهدای خون در این ایام است.

وی گفت: هیچگونه نگرانی و تهدیدی برای ابتلای مراجعه کنندگان به  ویروس کرونا در مراکز انتقال خون قم وجود ندارد چرا که یکی از شرط‌های مهم برای اهدا خون، سلامتی کامل و نداشتن علایم آنفلوانزا و سرماخوردگی است که این موضوع موجب شده تا مراجعه کنندگان به مراکز اهدای خون از سلامتی بالاتری نسبت به سایر اماکن برخوردار باشند.

وی گفت: اداره کل انتقال خون نهایت دقت را برای سلامت افراد اهداکننده خون مبذول داشته و تا از این سلامت کامل اطمینان پیدا نکند، اقدام به گرفتن خون ازداوطلبان اهدای خون نخواهد کرد.

نوریان گفت: افراد بعد از اهدای خون می‌توانند با نوشیدن مایعات تا دو الی سه ساعت، حجم خون ازدست‌رفته را به گردش خون خود بازگردانند و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار