مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تدابیر لازم برای ارائه برق پایدار در ایام تعیطلات نوروزی اندیشیده شده است تا کوچک ترین خللی در ارائه خدمات به مشترکین ایجاد نشود.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 20 March 2022

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به منظور بررسی روشنایی معابر استان حدود ۵ هزار لامپ خریداری شده که در کل استان از جمله شهر کرمانشاه توزیع شده است تا نسبت به تعویض تمامی چراغ ها اقدام لازم صورت گیرد.

وی افزود: طی دستور مدیر عامل توزیع نیروی برق و بر اساس دستور استاندار از حدود ١ هفته پیش برای تمام مناطق اکیپ هایی مشخص شده که کار اکیپ ها تعویض و اصلاح روشنایی معابر در سطح استان بوده است، این امر بر اساس مشترکین کوچه های سطح استان تخمین شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: به سه امور کرمانشاه به اندازه کافی چراغ اختصاص یافته و اکیپ ها شبانه در حال بررسی چراغ ها و بازدید از آن ها هستند که در ایام تعطیلات چراغ خاموشی موجود نباشد.

وی گفت: همه کارها انجام شده و ما در ایام نوروز هیچ مشکلی برای خاموشی در سطح استان نداریم و در طول ایام نوروز برق پایدار و مطمئنی در کل استان جاری است.

مرادی در خصوص پرداخت خسارات ناشی از قطعی برق به واحدهایی که دچار مشکل شدند، تاکید کرد: بر اساس قراردادی که با بیمه بسته شده، بیمه در حال پرداخت خسارات است و تا کنون حدود ٣٠ درصد این خسارات پرداخت شده و بر اساس قرارداد تا پایان خرداد ماه کلیه خسارتی که بر برخی واحدها وارد شده، جبران می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار