در جریان کم فروشی‌ها شرکت نفت به همراه تعزیرات ورود پیدا کرده‌ایم اما با وجود حجم سنگین جریمه‌ها، هیچ نقصی در توزیع سوخت وجود ندارد
کد خبر: ۱۰۳۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 15 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران اظهار داشت: 

در جریان کم فروشی‌ها شرکت نفت به همراه تعزیرات ورود پیدا کرده‌ایم اما با وجود حجم سنگین جریمه‌ها، هیچ نقصی در توزیع سوخت وجود ندارد.

سبحان رجب پور در نشستی با خبرنگاران که روز سه شنبه ۲۴ اسفند در سالن جلسات شرکت نفت منطقه ساری برگزار شد با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت در ۲۹ اسفند، اظهار کرد: خدمات توزیع فراورده های نفتی با وجود محدودیت کرونایی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

وی با تاکید به اینکه خدمات فرآورده‌های نفتی هرگز تعطیل نشد، گفت: شاخص کار این بوده و با وجود حمله سایبری در زیر ساخت‌ها دچار مشکل جدی نشد و اجازه چالش در امر خدمات رسانی را ندادیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نغتی مازندران ادامه داد: ۱۳۴ عرضه جایگاه بنزین، ۸۷ جایگاه فعال سی ان جی، ۱۷۱ فروشندگی نفت سفید در استان فعال هستند.

رجب‌پور افزود: با توجه به پیش‌بینی ۳۰ تا ۴۰ درصد مسافرت‌ها برنامه‌ریزی برای تامین به موقع سوخت در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی با اشاره با اقدامات انجام شده در طی ۱۱ ماهه سال جاری، افزود: بیش از یک‌میلیارد لیتر بنزین، ۵۸۵ میلیون لیتر نفت گاز،یک میلیارد و ۳۷ میلیون لیتر نفت سیاه و در مجموع ۳ میلیارد و ۲۵۳ میلیون لیتر از انواع فرآوردهای نفتی در استان توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نغتی مازندران، گفت: ۲۳۸ میلیون کیلوگرم سی‌ان‌جی در جایگاه‌های منطقه نفتی حوزه ساری توزیع شده است.

وی درباره به کم‌فروشی در نازل‌های سوخت، خاطرنشان کرد: در جریان کم فروشی‌ها شرکت نفت به همراه تعزیرات ورود پیدا کرده‌ایم اما با وجود حجم سنگین جریمه‌ها، هیچ نقصی در توزیع سوخت وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار