جانشین فرمانده سپاه بوشهر:
یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب موضوع فتنه فرهنگی است که دشمنان این انقلاب و اندیشمندان غربی و استکبار جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند./لازمه پیروزی در جنگ فرهنگی و نرم دشمن را بصیرت، اتحاد و همدلی ملت با همدیگر و امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 30 September 2015
تابناک بوشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز ایران اسلامی درحوزه دفاعی مستقل ترین کشور درجهان است با وجود تحریم ها دراوج اقتدارهستیم.

سرهنگ حمید خرمدل روز سه شنبه در جمع رزمندگان و بسیجیان دشتستان در برازجان افزود: فلسفه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مبارزه با شرک، ظلم، شر و استبداد بود و این مبارزه تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شکل های مختلف در شورای امنیت سازمان ملل علیه کشور ما قطعنامه تصویب می شود و می گویند حق ندارید برد موشک های خود را افزایش دهید و در حوزه انرژی هسته ای نیز فعالیت های ما را محدود می کنند.

خرمدل ادامه داد: ولی امروز به مدد رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان نظام جمهوری اسلامی، کشور ایران به بالاترین سطح در جهان رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز ما امن ترین نقطه عالم در جهان هستیم با توجه به اینکه اکثر کشورهای همسایه ما درگیر جنگ و ویرانی و انفجار هستند.

خرمدل اظهارکرد: امروزاقتدار ایران اسلامی به گونه ای است که داعش جرات ندارد به مرزهای ما دست اندازی کند.

وی گفت: نیروهای مسلح و امنیتی و بسیج ما آنچنان امنیتی برقرار کرده اند که آمریکا و ایادی آن جرات دست اندازی به کشور را ندارند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآور شد: ارتش امروز در خلیج فارس و دریای سرخ جولان می دهد و اینها همه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مرزهای آبی و زمینی ما امروز امن ترین مرزها هستند و اینها همه به برکت خون شهداست و ما باید همه اینها را قدر بدانیم.

خرمدل گفت: یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب موضوع فتنه فرهنگی است که دشمنان این انقلاب و اندیشمندان غربی و استکبار جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند.

وی افزود: تهاجم به اخلاق و عقیده جامعه بویژه بی حیا نشان دادن زن و مرد ایرانی از مهمترین برنامه های جنگ فرهنگی و رسانه ای و ماهواره ای دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی لازمه پیروزی در جنگ فرهنگی و نرم دشمن را بصیرت، اتحاد و همدلی ملت با همدیگر و امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: طولانی ترین جنگ در تاریخ جهان، دوران دفاع مقدس بود که همه دنیا یک طرف و طرف دیگر آن ایران قرار داشت.

سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود: جنگ ما در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از دین و اعتقاد ما بود.

وی بیان کرد: اگر کسی امروز ننویسد که بر بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس چه گذشت به نوعی خیانت به خانواده معظم شهدا و رزمندگان و بسیجیان کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار