فرماندار شهرستان دماوند گفت: طرح کاشت نهال‌های ایستادگی و مقاومت به یاد شهدا و با غرس کردن ۲ هزار نهال در سطح شهرستان دماوند اجرایی شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 13 March 2022

رضا طاهرخانی صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم طرح کاشت نهال‌های ایستادگی و مقاومت در آبسرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آبسرد، اظهار کرد: با تأکید استاندار تهران، مقرر شد به یاد شهدای کشور و در سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در شهرستان های استان تهران طرح کاشت نهال‌های ایستادگی و مقاومت اجرا شود.

وی گفت: با هماهنگی هایی که انجام دادیم، مقرر شد به یاد شهدای شهرستان دماوند و شهدای استان بوشهر، طرح کاشت نهال های ایستادگی و مقاومت را در برخی از شهرهای شهرستان دماوند اجرا کنیم.

طاهر خانی بیان کرد: به یاد شهدا، همزمان ۲ هزار نهال در سه شهر شهید پرور آبسرد، کیلان و آبعلی غرس شد که امروز با همراهی مسؤولان شهرستان دماوند و شهر آبسرد، یک هزار نهال را در پارک الغدیر آبسرد غرس کردیم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به این که تمام مسؤولان و مردم کشور مدیون خون شهدا هستند و آن ها خون خود را اهدا کردند تا وطن در امان باشد، اضافه کرد: به تمام مدیران تأکید دارم از رفتار و منش شهدا الگو بردارند و در تمامی امور کاری با خشنودی در خدمت مردم شهید پرور شهرستان دماوند به ویژه خانواده معظم شهدا باشند که هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار