مردی که با ورود به منزل بانوی کهنسال در شهرستان خمین با تهدید، طلاجات او را به سرقت برده بود، در عملیات پلیس آگاهی اين شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 12 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: با اعلام گزارشي از وقوع سرقت به عنف از یک بانوی کهنسال در شهرستان خمین، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از محل زندگی مالباخته، مشخص شد که مردی میانسال با در دست داشتن يک شاخه گل واردکوچه شده و پس از اطمینان حاصل کردن از تنها بودن زن كهنسال با بالا رفتن از دیوار وارد منزل شده و با تهدید اقدام به بریدن تعداد ۵ عدد النگو و ۲ عدد انگشتر از وي کرده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات دقيق و كارشناسي کارآگاهان پلیس، سرانجام سارق که مردی میانسال بود شناسایی و با انجام عملیاتی هدفمند در شهرستان خمین دستگیر شد.
چهری با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به اين سرقت در مراحل بازجویی های فنی کارآگاهان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار