امسال ساخت هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 06 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استاندار در جمع کارکنان اداره کل کمیته امداد این استان گفت: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقشار محروم برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد.
 
علی احمد زاده ساخت منازل مسکونی را یکی از این برنامه‌ها دانست و افزود: یکی از مشکلات مهم اقشار محروم و کم درآمد تهیه مسکن است و به همین منظور امسال ساخت هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت نهاد‌های مختلف به ویژه کمیته امداد در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تاکنون از این تعداد واحد مسکونی در دست ساخت ۸۰۰ واحد تکمیل و به صاحبان آنان تحویل داده شد، افزود: دولت سیزدهم دولت عدالت محور، جهادی و حامی مظلومان و مستضعفان است، قشر محروم جامعه در این دولت مورد توجه خاص قرار دارند.
استاندار با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراموش نشدند، اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اعتباراتی برای توجه به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مصوب شد و همچنین اعتباراتی برای گازرسانی به خانوار‌های تحت پوشش این نهاد در حال تخصیص است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در استان توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در سال جاری خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح ۱۴۵ میلیارد تومان است.
آقای احمدزاده به خدمات کمیته امداد به مددجویان این نهاد اشاره کرد و افزود: خدمت به اقشار کم درآمد و محروم توفیقی است که نصیب کمیته امداد شده و این نهاد حمایتی تاکنون در بخش‌های مسکن، ازدواج، امدادرسانی، درمان و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان کار‌های خوبی انجام داده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تقدیر از امدادگران کمیته امداد استان درخصوص خدمت رسانی به ۱۷ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت در استان، با قبول سرپرستی کودکی یتیم به جمع حامیان ایتام این نهاد پیوست. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار