نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد بر ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی نهادهای اداری استان برای شناخت هرچه بیشتر این واجب الهی تاکید کرد و گفت: تشکیل چنین مجموعه ای برای پیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی موثر و ضروری است.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 28 February 2022

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی یکشنبه شب در نشستی با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان افزود : مجموعه کارکنان دستگاه‌های اداری و نهادها برای احیا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه خود و جامعه تلاش و همکاری بیشتری کنند.

این مدرس حوزه علمیه یزد راه حل بسیاری مشکل فرهنگی و اجتماعی را عمل به وظایف شرعی و قانونی به خصوص عنایت خاص همگان به تحقق این واجب الهی در جامعه دانست.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد گسترش این واجب الهی فقط کار یک دستگاه و افراد خاص نیست و همه باید به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

وی به اهمیت احیا و گسترش امر به معروف در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اداری و نهادهای اجتماعی نقش مهمی در ترویج این واجب الهی در بین کارمندان و جامعه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهارکرد: اگر در عمل همه مردم و مسئولان به وظیفه دینی و انقلابی خود برای گسترش امر به معروف عمل کنند بسیاری از معضلات فرهنگی رفع می‌شود.

ناصری با بیان اینکه هم‌اکنون علت بروز برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به علت ترک امر به معروف و نهی از منکر است بر توجه همگان به آن توصیه کرد.

همچنین حجت‌الاسلام ابوذر صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد به بیان رویکرد جدید این نهاد در استان و نحوه تشکیل و اهداف شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و اداری پرداخت و همکاری مسئولان و کارمندان را در این ارتباط مورد تاکید قرار داد.

در پایان این مراسم حکم رییسان شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) اعطا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار