مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور انتظامی، ترافیکی و امنیتی سبب افزایش نظم و انسجام اجتماعی می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 27 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران ازشرق تاغرب استان در مورخه 08/12/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
آرامش و احساس امنیت مردم، نتیجه ایثارگری سبزپوشان انتظامی
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، ضمن قدرداني از زحمات شبانه‌ روزي کارکنان خدوم پلیس، گفت: آرامش مردم، نتیجه ایثارگری سبزپوشان انتظامی است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، روح الله سلگی در نشست تعاملی فرمانده انتظامی استان مازندران که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به این که امنیت یکی از مولفه‌های مهم در پیشرفت اقتصادی کشور است، گفت: حفظ نظم و امنيت، كاري بسيار دشوار است که پلیس با تلاش شبانه‌روزي به خوبي از عهده اين وظيفه خطير در جهت خدمات‌رساني مطلوب به شهروندان برآمده است.
وی افزود: گستردگی ماموریت های انتظامی استان مازندران مستلزم تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی پلیس است که انصافاً در راه تامین امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تصریح کرد: مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور انتظامی، ترافیکی و امنیتی سبب افزایش نظم و انسجام اجتماعی می شود.
سلگی، خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در خط مقدم مقابله با ناهنجاري‌ هاي اجتماعي قرار دارد و همه مردم و دستگاه‌ ها بايستي در راستاي اين رسالت خطير به پليس کمک کنند.
رضايت مردم، مهمترين هدف پليس در اجراي ماموريت ها
سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در اين ديدار ضمن تبریک انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاكيد بر اينكه پليس مظهر نظم و قانون است، گفت: رضايت مردم، مهمترين هدف پليس در اجراي ماموريت هاست.
وی افزود: نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و تلاش مجموعه فرماندهی معطوف به رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری برای رسیدن به یک مقبولیت اجتماعی است.
سردار میرزایی در ادامه از آمادگي كامل فرماندهی انتظامي استان براي پوشش امنيتي، انتظاميو ترافیکی استان خبر داد و گفت: مجموعه فرماندهي انتظامي با تمامی امكانات، نفرات و توان در سايه همكاري و حمايت ساير سازمان ها و نهادها و همراهي مردم و مسئولان در راستاي تامين نظم و امنيت مطلوب تلاش خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه رسیدن به امنیت اجتماعي مطلوب و پایدار نیازمند همکاری کلیه سازمان ها و نهادهای دولتی است، افزود: بهره مندي و استفاده از ظرفيت تمام سازمان ها در مسير تحقق امنيت اجتماعي و القاي احساس امنيت به شهروندان امري لازم و ضروري بوده و لازم است تمام دستگاه هاي ذيربط در بحث امنيت، تمام توان خود را در همراهي و همدلي با پليس به کار بگيرند.
------------
2 كشته در تصادف کاميون با وانت نیسان
رئیس پلیس راه استان مازندران از تصادف کامیون و وانت نیسان با 2 کشته در محور گدوک به سوادکوه خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ یدالله جهان تاب در بيان این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي در محور اصلی گدوک به سوادکوه در منطقه دوگل، بلافاصله گشت پلیس راه و ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه کامیون به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از  نفص فنی ترمز با يك دستگاه وانت نیسان برخورد کرده است.
رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: در این حادثه راننده خودروی نیسان به علت شدت جراحات وارده در محل فوت و سرنشین آن توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل و در بیمارستان شهداء زیراب جان خود را از دست داد.
سرهنگ جهان تاب در پایان خاطر نشان کرد: رعایت حق تقدم، سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی می کاهد.
-----------------------
پرتقال های فاسد در نیسان آبی
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 2 تن و 500 کیلو پرتقال فاسد و پوسیده از یک نیسان آبی خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری 12 شهرستان چالوس در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازدید از خودروی نیسان، 2 تن و 500 کیلو پرتقال فاسد و پوسیده را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: راننده نیسان پرتقال ها را از شرق استان بارگیری و قصد تحویل به کارگاه آب میوه گیری غیرمجاز در یکی از شهرهای غرب استان مازندران را داشته است که با هوشیاری ماموران دستگیر و پرتقال ها با حضور نماینده اداره بهداشت و جهاد کشاورزی معدوم شد.
سرهنگ خسروی با اشاره به حساسیت اقلام غذایی در تامین سلامت افراد جامعه از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعاً به مراجع انتظامی و یا مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.
---------------------
كشف 3 تن چوب قاچاق در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از توقيف خودروهای نيسان حامل 3 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي داداش‌تبار در تشريح اين خبر گفت: ماموران یگان امداد در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب توسط چند فرصت طلب، بررسی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران در حین گشت زنی در محورهای جنگلی 3 خودروی نيسان را شناسايي و در بازرسي از خودروهای توقیفی 3 تن چوب جنگلي فاقد مجوز بهره برداری را كشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی چوب های جنگلی در این ماموریت، اظهار داشت: چوب های قاچاق كشف شده تحویل اداره منابع طبيعي شهرستان و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ داداش تبار در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
---------------------
کشف 13 هزار و 724 عدد مواد محترقه در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 13 هزار و 724 عدد مواد محترقه در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود حسین زاده در بیان این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط فردی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای توسط متهم و با هماهنگی قضائی در بازرسی از مغازه وی 13هزار و 724 عدد موادمحترقه کشف کردند.
وی تصریح کرد: در این عملیات متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده با تاکید براین که پليس با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------
تخريب ساخت و سازهای غير مجاز در سوادکوه
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از تخريب 3 واحد ساختمان مسکونی که به صورت غيرمجاز در اراضي کشاورزي آن شهرستان ساخته شده بود، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر گفت: با حکم قضائي، تخريب 3 مورد ساخت و ساز غير مجاز مسکونی در یکی از روستاهای منطقه ورسک اجرا شد.
وی افزود: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزی موفق شدند، 3حکم قضائی تخریب ساختمان مسکونی را اجرایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه این افراد به صورت غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه ورسک تغییر کاربری داده بودند، تصریح کرد:این افراد سودجو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در خاتمه با تاکید بر اخذ استعلام و رعایت موارد قانونی در هنگام خرید ملک و یا احدث بنا از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز، تغيير كاربري اراضي كشاورزي و سوء استفاده از منابع طبيعي را به سامانه 110 اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار