مدیر امور شعب بانک ملی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: با اجرایی شدن قانون عدم دریافت مدارک هویتی در بانک‌ها از اخذ مدارک و هزینه‌های اضافی ممانعت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 26 February 2022

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: قانون عدم دریافت مدارک هویتی و سیستمی شدن، به دلیل جلوگیری از اخذ هزینه‌ها و مدارک اضافی، اجرا می‌شود.

وی افزود: قرار بر این شده با ارتباطی که بین دستگاه‌ها از جمله ثبت احوال، بانک‌ها و. وجود دارد، بارگذاری اطلاعات از طریق سیستمی صورت بگیرد و دیگر مدارکی اخذ نشود.

مدیر امور شعب بانک ملی با بیان اینکه این امر در دستور کار است، خاطر نشان کرد:  امید است به زودی محدودیت‌های برطرف و این قانون اجرایی شود و دیگر مردم علاوه بر بانک در هر سازمانی که کار اداری دارند با توجه به دسترسی الکترونیکی دیگر نیازی به ارائه شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک هویتی نداشته باشد.

جلیلیان در خصوص زمان اجرایی شدن این قانون، تاکید کرد: اکنون در برخی شعب در صورت دسترسی سیستمی انجام می‌شود، اما در شعبی که دسترسی ندارند مدارک اخذ می‌شود، اما قطعا با توجه به پیش بینی‌هایی که انجام شده از سال آینده به صورت کلی اجرایی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار