در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 21 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران شرق تا غرب استان اخبار مهم امنیتی سرقت قاچاق کالا درگیری مسلحانه پلیس را در مورخه 02/12/1400 تقدیم حضورتان می گردد .
--------------
انهدام باند سارقان موتورسیکلت در مازندران 
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای باند 8 نفره سارقان موتورسیکلت با 66 فقره سرقت در امیرآباد شهرستان بهشهر خبر داد. 
سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در امیرآباد بهشهر، شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این سرقت در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در این رابطه با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک باند 5 نفره سرقت موتورسیکلت در آن شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان را در حین سرقت موتورسیکلت دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از دستگیری3 مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 66  فقره سرقت موتورسیکلت در  استان های مازندران و گلستان اعتراف کردند.
سردار میرزایی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 44 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.
وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست: ضمن تحهیز وسایط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند.
--------------
کشف 20 کیلو مواد مخدر از سوداگر مرگ در چالوس 
فرمانده انتظامی چالوس از کشف20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری عامل افیونی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چالوس یکی از عاملان توزیع موادمخدر در این شهرستان را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، متهم را در عملیاتی ضربتی، حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری درکناره شهرچالوس دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف20 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاطرنشان كرد: این سوداگر مرگ اهل یکی از استانهای شرقی کشور است که قصد توزیع مواد در این شهرستان را داشت.
سرهنگ خسروی با بيان اين متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با پلیس است.
----------------
کشف میلیاردی ذغال درختان ممنوع القطع "تاغ" 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف تقریبی 3 تن ذغال قاچاق از نوع چوب درخت تاغ به ارزش 2میلیارد ریال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تبدیل چوب های درخت کمیاب تاغ به ذغال و فروش آن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، انبار درختان ممنوع اقطع تاغ که از نظر محیط زیست و حفظ طبیعت بسیار حائز اهمیت است را شناسایی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهمان در حال بسته بندی ذغال در این کارگاه غیرمجاز بودند، تصریح کرد: ماموران در بازدید از انبار این کارگاه ذغال سازی، مقدار تقریبی 3 تن ذغال آماده برای فروش را کشف کردند.
وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 2 متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.
سرهنگ محمدپور با بیان این که قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي جبران ناپذیری را در پي خواهد داشت، به مردم و شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
-----------------
دستگیری عاملان نا امنی برای شهروندان در نکا 
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری و مزاحمین نوامیس مردم درآن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی در خواست شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت 4 نفر از اراذل نوظهور 19ساله در یکی از مناطق پرتردد این منطقه که سرنشین 2 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک بودند، ماموران پاسگاه  انتظامی قره طغان وارد عمل شدند.
وی افزود: این افراد که عامل نزاع و درگیری و مزاحمت برای نوامیس مردم  و همچنین باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند به محض حضور ماموران ، از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا بلافاصله پس از گزارش ماموران، دستور قضائی جهت دستگیری متهمان را صادر و افراد مذکور در مخفیگاه خود در یک اقدامی غافلگیر کننده دستگیر شدند.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه سوابق کیفری متهمان در حال بررسی می باشد از شهروندان خواست: هرگونه ناهنجاری اجتماعی در محل زندگی خود را باماموران انتظامی در میان بگذارند.
خبرنگار#خبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار