معاون آموزش حوزه‌های علمیه با اعلام شروع ثبت نام جهت تحصیل در حوزه‌های علمیه، گفت: قبول‌شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی و تحقیقات به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 20 February 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مهدی رستم نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: آقایان علاقمند به تحصیل در حوزه از اول اسفند سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با بیان این‌که پذیرش حوزه در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و دانشگاهی صورت می‌گیرد، افزود: متقاضیان پایه هشتم فقط در دوره بلندمدت و متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر در دوره بلندمدت و سفیران هدایت (تربیت مبلغ) می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این‌که آزمون ورودی ۳۰ تیر در مناطق معین در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: حافظان کل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، دارندگان رتبه سه رقمی و کمتر از آن در کنکور سراسری، دارندگان رتبه‌های برتر در مسابقات و المپیادهای علمی کشوری بر اساس مدارک، از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

رستم نژاد گفت: قبول‌شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی و تحقیقات به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار