شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند با تولید سالانه بالغ بر ۳۰۰۰ تن ماهی قزل آلا ۲ قطب اصلی تولید ماهیان سردابی در استان تهران هستند.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 16 February 2022

به گزارش تابناک تهران، مدیر شیلات و امور آبزیان استان تهران گفت: در استان تهران سالانه 7050 تن گوشت ماهی تولید می شود که 5770 تن از این میزان مربوط به تولید ماهیان سردابی است. لازم به ذکر است شهرستانهای فیروزکوه و دماوند 2 قطب اصلی تولید ماهیان سردابی در استان تهران هستند و سالانه بالغ بر 3000 تن ماهی سردابی و بیش از 30 میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا در این دو شهرستان تولیدوتوزیع می شود.

حسینی افزود:سومین نشست تخصصی با موضوع مشکلات آب مزارع آبزی پروری استان در سال جاری با مسئولین شرکت آب منطقه ای استان و شهرستانهای مربوطه برگزار و مسائل و مشکلات پرورش دهندگان در حوضه امور آب مزارع کلان که از آب رودخانه برداشت می کنند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


وی گفت : بازدید مشترکی در همین راستا از محل مجتمع ارجمند شهرستان فیروزکوه شد که منتج به تنظیم تفاهم نامه ای فی مابین سازمان جهادکشاورزی استان تهران وآب منطقه ای استان تهران گردید که به رفع موانع ومشکلات تولید ماهیان سردابی کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار