مدیر امور شعب بانک ملی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: بلوکه کردن بخشی از وام های پرداختی از سوی بانک ها تخلف است و در صورت بروز چنین مواردی بازرسان بانک مرکزی موضوع را مورد بررسی قرار می دهند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 14 February 2022

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بلوکه کردن بخشی از وام های ارائه شده از سوی برخی شعب بانک ها اظهار کرد: وظیفه نظارت و ورود کردن به این موضوع بر عهده بازرسان بانک مرکزی است که برای راستی آزمایی از پرونده های تسهیلاتی که پرداخت شده به صورت رندومی استخراج می کنند، بازرسان بانک مرکزی باید پاسخگوی موضوع باشند و ما اجازه ورود به قضایای بازرسی پرونده ها در سایر بانک ها را نداریم.

وی با بیان امکان کسر مبالغی از وام ارائه شده از سوی بانک وجود ندارد، خاطر نشان کرد: اگر چه با توجه به کمبود منابع و شرایط خاص امکان دارد پرداخت تسهیلات به کسانی که قبلا سپرده گذاری کرده اند با سرعت بیشتری صورت گیرد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه ادامه داد: بازرسان ما مرتبا در حال نظارت هستند و شرط ما این است که با توجه به محدودیت منابع مخصوصا در پایان سال وجود دارد اولویت پرداخت تسهیلات با کسانی باشد که قبلا حساب و سپرده هایی نزد بانک داشتند.

وی با تاکید بر اینکه بلوکه کردن بخشی از تسهیلات معنی و مفهومی ندارد، خاطر نشان کرد: موارد این چنینی با اعلام به بازرسی مورد بررسی قرار می گیرد.

جلیلیان در خصوص افتتاح حساب غیر حضوری در بانک ها، تصریح کرد: افتتاح حساب غیر حضوری یا از طریق خدمات الکترونیکی پیشتر هم از طریق سامانه بام که یکی از سرویس های الکترونیکی خدمات رسان بانک است انجام شده، این افتتاح حساب هم برای کسانی که قبلا نزد بانک حساب و امضای فیزیکی داشتند و اکنون نیز خدمات الکترونیکی فعال کردند
با امضای الکترونیکی افتتاح حساب انجام می شود و اکنون فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار