امام جمعه دماوند گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی هم مادی بوده و هم معنوی و هر دو گروه از دستاوردها باید مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 11 February 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند، اظهار داشت: از همه عزیزانی که در همایش بیعت با نظام اسلامی و راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: پیشرفت قابل ملاحظه در بهداشت و درمان، صنعت و کشاورزی، آبادانی شهرها و روستاها رخ داده که از دستاوردهای اقتصادی انقلاب است.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه خودباوری، گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی، استقلال خواهی، استکبار ستیزی، ارتقاء جایگاه بانوان، نفی مظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب است.

خطیب جمعه دماوند افزود: پیشرفت در عرصه آموزش و پژوهش، افزایش چشمگیر جمعیت باسواد کشور، زیاد شدن تعداد مدارس و دانشگاه‌ها، دستیابی به مدال های فراوان در المپیادهای جهانی و ثبت اختراعات نیز از دستاوردهای علمی انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی گفت: دستیابی به دانش و فناوری هسته‌ای و لیزری، بایو و نانو تکنولوژی، میکرو الکترونیک، دانش فنی استفاده از پلیمرهای گیاهی، دانش ساخت ربات، دانش ژنتیک و سلول های بنیادی و شبیه سازی و فناوری هوافضا و ماهواره از دستاوردهای پژوهشی انقلاب است.

وی تامین منافع ملی و اسلامی در حوزه امنیتی و دفاعی و استقلال در این عرصه، پیشرفت و خودکفایی نسبی در تولید تجهیزات نظامی و نفی سلطه امنیتی بیگانگان را از دستاوردهای نظامی و امنیتی انقلاب دانست و افزود: در ۴۳سالگی انقلاب، نقشه دشمن قسم خورده برای ضربه زدن به ما، سرگرم کردن کشور به حوادث مختلف داخلی و خارجی و بر هم زدن تمرکز ماست.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ابهام آفرینی و شبهه افکنی در اصل انقلاب و کارکردهای آن درصدد سست کردن اعتماد و اعتقاد مردم به نظام اسلامی است، بیان داشت: آمریکا با طراحی جنگ‌های ترکیبی و پیچیده علیه جمهوری اسلامی به دنبال مرگ تدریجی انقلاب ما است.

فتاح دماوندی بیان داشت: آمریکا با بهانه تراشی های جدید به دنبال تحمیل شرایط ضرر زننده به منافع ایران در برجام است، مذاکره‌کنندگان ما باید هوشیار باشند.

امام جمعه دماوند افزود: دوستداران انقلاب باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی در فضای حقیقی و مجازی با شجاعت تمام از کارکردهای نظام دفاع کنند؛ باید دلیل کمبودهای موجود را با زبان اقناع و انصاف و نیز پیشرفت‌های حاصل شده را توضیح دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار