مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ‌در سراسر استان تهران از ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 11 February 2022

به گزارش تابناک تهران، حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم سراسر استان تهران در راهپیمایی باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر این استان آغاز شد.

این مراسم در ورامین ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه، ۲۲ بهمن ماه از میدان کفن پوشان این شهر آغاز شده است و در ادامه راهپیمایان مسیرهای تعیین شده را به سوی مسجد جامع طی کردند.

راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ورامین همراه با سخنرانی سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری به دلیل شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، همانند سراسر کشور به‌صورت خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود.

راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در قرچک هم از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید ستاری آغاز شده و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود و برخی نیز با موتورسیکلت در این راهپیمایی شرکت کردند، البته علی رغم شیوع سویه «اُمیکرون» ویروس کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور استان تهران به صحنه آمده و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند و گزارش‌های خبرنگاران مهر از سراسر استان تهران حکایت از حضور پرشور مردم انقلابی در مسیرهای تردد و راهپیمایی خودرویی دارد.

بر این اساس، خودروها و موتورسیکلت‌ها در قرچک به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد این شهر، به‌سوی مصلی نماز جمعه به عنوان مقصد نهایی در حرکت هستند، قرار است، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، در جمع انقلابیون و راهپیمایان قرچکی به سخنرانی بپردازد.

راهپیمایی در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی / ‏‬راهپیمایی پرشور مجازی ۲۲ بهمن نیز برگزار شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان تهران برگزار شد/مردم پای انقلاب هستند

راهپیمایی موتوری و خودرویی در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز از مقابل سپاه-بلوار بسیج- آغاز و به سوی مقصد نهایی میدان امام (ره) شهر واوان در حال برگزاری است.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه مراسم خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در سال جاری برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی در شهرستان‌های این استان اجرا خواهد شد.

همچنین بسیاری از مردم استان تهران نیز با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی در راهپیمایی مجازی شرکت کردند و در این خصوص حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خوشبختانه جمع کثیری از مردم عزیز ما با حضور در سایت www.bahman۱۴۰۰.ir در فضای مجازی نام خودشان را به عنوان علاقمند به انقلاب و کسانی که امروز روز ۲۲ بهمن و دهه فجر را گرامی داشتند و با شعارهای مرتبط ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام مجازی و نوآورانه از سال گذشته آغاز شده است، گفت: در سال گذشته نیز بیش از یک میلیون نفر در این مراسم مجازی شرکت کردند.

حضور پرشور مردم شهریار، قدس و پیشوا در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

در شهریار نیز شرکت کنندگان در این راهپیمایی با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی از شهرک اداری-میدان نماز-میدان امام (ره) و بلوار انقلاب به سوی مقصد نهایی مصلی نماز جمعه حرکت کرده و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ابراز شادی کردند.

در پیشوا نیز جمعی از جوانان در ورودی راهپیمایی خودرویی اقدام به شیشه نویسی خودروها با شعارهای انقلابی کرده و از دو مسیر مبدا دانشگاه آزاد اسلامی و مسجد امام رضا (ع) به سمت مقصد نهایی مصلی نماز جمعه حرکت کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان تهران برگزار شد/مردم پای انقلاب هستند

در شهر قدس نیز این راهپیمایی با شعارهایی با محوریت «استکبارستیزی»، «تبعیت از ولایت فقیه» و «حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران» بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته شده است و راهپیمایان خودرویی از بلوار بهشت (جنب آرامستان) به طرف مقصد نهایی مصلی نماز جمعه در حرکت هستند، طبق اعلام ستاد دهه فجر استان تهران، قرار است، سید عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران در این مراسم سخنرانی کند.

مردم همیشه در صحنه دماوند با حضور خودرویی خود در صحنه تاریخی ۲۲ بهمن نشان دادند که همچنان پای ارزش‌های امام و انقلاب هستند.

مشکل ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی نداریم

خودروهای دماوندی‌ها با حمل پرچم کشور وبا اجرای سرودهای انقلابی حال دیگری به این میثاق داده بود.

مردم دماوند با موتور سیکلت نیز امروز در خیابان حاضر شدند و از گلزار شهدای فرهنگیان به سوی میدان قدس و در نهایت به سمت مقصد نهایی مصلی نماز جمعه حرکت کردند.

سرهنگ علی سلیمانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار مردم گفت: از ابتدای روز یوم الله ۲۲ بهمن جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این روز در میادین و تقاطع‌های سطح تمامی شهرستان‌های شرق استان تهران حضور داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری افزود: همه همکاران به صورت صد درصد در تمامی شهرستان‌های تابعه و مرکز استان از ابتدای صبح یوم الله در محل‌های از قبل تعیین شده مستقر و آماده خدمت رسانی و روان سازی ترافیک مسیر راهپیمایی خودروی شدند.

در سایر شهرستان‌های استان تهران نیز این مراسم در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار