تحقق وعده رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان
تابناک-رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: این سازمان از ابتدای وقوع سیل، وسایل گرمایشی و بهداشتی را به مناطق سیل زده هرمزگان را طی چند نوبت ارسال کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 09 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان امیر ارسلان شهبازی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در شهرستان های میناب و رودان و بازدید میدانی و نیاز مردم به وسایل گرمایشی و بهداشتی، این سازمان با کمک پایگاه های بسیج خود در کارخانجات و صنایع توانسته طی چند نوبت این وسایل را به مناطق سیل زده هرمزگان ارسال کند.

وی در ادامه افزود: این وسایل شامل بخاری، بسته های مواد بهداشتی و مواد شوینده از ابتدای سیل تاکنون بوده است ‌و ارزش ریالی آن به ۵۰ میلیون تومان می رسد.


رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در پایان، خاطر نشان کرد: این سازمان از زمان تاسیس تاکنون در برهه های مختلف توانسته با برگزاری رزمایش های مومنانه، اهدای جهزیه و کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان ... در حد توان در کنار مردم باشد تا از آلام وارده به آنان کاسته شود.

گفتنی است، در پی بازدید میدانی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از مناطق سیل زده، وی وعده ارسال وسایل گرمایشی و بهداشتی به این مناطق داد که این وعده نیز محقق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار