رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی خبر داد:
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی از راهیابی سه پوستر تهیه شده به سفارش این اداره، در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 07 February 2022

 احمد رضایی اظهار کرد: سه پوستر طراحی شده برای سومین و چهارمین جشنواره‌ نمایشنامه نویسی "بادکنک طلایی" و سومین جشنواره شعر و داستان "شهرمن" برای چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتخب شد.

وی افزود: این پوسترها از سوی سمیه ابراهیمی و به سفارش اداره توسعه فرهنگ شهروندی طراحی شده‌اند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی گفت: در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ۷۱ اثر پذیرفته شده که از این میان سه اثر متعلق به اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بوده است.

رضایی بیان کرد: این سه اثر با تکنیک کار با خمیر و عکاسی تهیه شده که در کنار دیگر آثار منتخب جشنواره هم اکنون در فرهنگسرای صبای تهران در معرض دید عموم علاقه مندان قرار دارد.

گفتنی است؛ چهاردهمین جشنواره‌ هنرهای تجسمی فجر به همت اداره‌ کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه‌ توسعه‌ هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و با حضور فعال هنرمندان، دانشگاهیان، پژوهشگران، نگارخانه‌ها، انجمن‌ها، مراكز و مؤسسات هنری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، رسانه‌های هنری جدید(پرفورمنس آرت، چیدمان و ویدئوآرت)، سرامیک، طراحی گرافیک، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، مجسمه، نقاشی و نگارگری برگزار می‌شود.  نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره 15 بهمن‌ماه در فرهنگسرای صبا افتتاح شده و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار