رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی و دادستان محترم به‌صورت جدی وارد موضوع شده و با فروشندگان مواد محترقه و مواد اولیه ساخت مواد محترقه برخورد کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 06 February 2022

به گزارش تابناک تبریز، رسول برگی روز یکشنبه در پنجاهمین جلسه علنی ضمن عرض تبریک ماه رجب و ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: روز جمعه خبری مبنی بر انفجار یک واحد مسکونی در منطقه عباسی پخش شد که ما را متاثر کرد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: چون اعلام شد که این اتفاق به دلیل انفجار مواد محترقه بود، ما هم به صراحت این موضوع را مطرح می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: اینکه سه فرزند یک خانواده در چنین حادثه‌ای جانشان را از دست بدهند، قلب انسان را به درد می‌آورد.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی و دادستان محترم به‌صورت جدی وارد موضوع شده و با فروشندگان موادمحترقه و مواد اولیه ساخت مواد محترقه برخورد کنند.

وی یادآور شد: لازم است به خانواده‌ها آموزش دهیم تا بدانند ساخت مواد محترقه ابتدا به خودشان آسیب می‌زند، همچنین رسانه‌ها و صداوسیما درباره خطرات این موضوع مردم را آگاه کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخورد غیرقانونی مامور شهرداری با شهروند معلول بیان کرد: برخورد زننده مامور شهرداری با شهروند دارای معلولیت، نشان حقارت این مامور است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود بیان کرد: ضروری است فرد مورد نظر به کمیته انضباطی معرفی و تنزل رتبه صورت گیرد.

برگی خاطر نشان کرد: لازم است در این راستا دوره آموزشی برای ماموران شهرداری برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :