نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: گام به گام انقلاب نیازمند تبیین برای نسل‌های جدید است.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 29 January 2022


به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات با امام جمعه محترم کرمانشاه صبح امروز برگزار شد،در این مراسم اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه حضور داشتند، آیت الله مصطفی علما در این جلسه اظهار کرد: تبیین انقلاب موضوعی است که رهبری آن را تکرار کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) غیرت دینی را مطرح کردند، افزود: اگر غیرت دینی را در مدارس، ادارات، دانشگاه ها، بیمارستان ها و ... به کار بگیریم آثار پر برکت آن را خواهیم دید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که امروزه و به خصوص در ایام دهه فجر باید در دستور کار همه نهادهای انقلابی قرار گیرد بحث جهاد تبیین است که اخیراٌ  توسط مقام معظم رهبری مطرح شد گفت: جهاد تبیین راه خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌هایی است که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی‌ کردند.

آیت الله علما با اشاره به اقدامات ارزشمند امام خمینی (ره) بیان کرد: امام بود که مقاومت را به همه نشان داد که این دستاوردها باید برای جوانان تبیین شود و اجمالا کلمه به کلمه انقلاب تبیین و بیان دارد.

وی با تاکید بر بهره مندی از سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: در ایام دهه فجر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را روشنگری و جهاد تبیین کنند  و پاسخ متقن و صحیح به سؤالات روز جامعه به‌ویژه نسل جوان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اضافه کرد: گام به گام انقلاب نیازمند تبیین است و حرف اصلی ریشه ای ما باید تبیین انقلاب باشد، گام دوم هم که رهبری نوشتند روح‌ آن همین است که ما انقلاب را جامع تبیین کنیم.

وی گفت: ما حاکم بر عالم و دنیا هستیم نه حاکم زورگو حاکمی که مثل رسول خدا و ائمه معصومین عمل می کنیم پس نظر و کلام ما و حرف روز ما باید تبیین و بیان انقلاب باشدکه کار یک روز و ده روز نیست همیشه حرف های نو و تازه پیش می آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار