مسئول کارگروه های مشورتی و نظارتی دکتر امیر آبادی فراهانی گفت: این کارگروههای مردمی متشکل از کارشناسان نخبگان و فعالان اجتماعی، متعلق به همه استان است.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 04 January 2022

به گزارش تابناک قم، حمید اورعی در جلسه کارگروه انرژی با اشاره به اینکه این جمع نخبگانی تا سطح کشوری نظراتش را ارائه می دهد گفت: کارگروه های موجود می توانند با ارائه خدمات مشاوره ای و نظارتی در کنار مدیران استان قرار گرفته و به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز کارگروه ها در بهبود شرایط تصریح کرد : در حال حاضر دولت، مجلس، نیروهای انقلابی و مدیران همه با هم همسو و همراه هستند بنابراین با همگرایی ایجاد شده باید کارگروه ها تعامل خوبی با مدیران داشته و برای خدمت رسانی هرچه بهتر تلاش کنند.

اورعی تصریح کرد: طی 5سال گذشته کارگروه ها نشان دادند که می شود با عملکرد جهادی بسیاری از مشکلات و مسائل را از پیش رو برداشت.

وی گفت: اطلاق عنوان دفتر کارگروه های امیر آبادی برای مکاتبات اداری و استفاده از ظرفیت قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است و این نظارت مردمی هم بر شخص نماینده و هم بر مدیران استان است وگرنه این کارگروه آمادگی دارد تا به همه مدیران خدمات مشورتی و نظارتی ارائه دهد واکنون این هنر مدیران استان است که تا چه اندازه بتوانند از این ظرفیت مردمی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه کارگروه ها مستقل از جایگاه نماینده و دفاتر ایشان است و این ساختار الان تبدیل به یک الگویی کارآمد و توانمند شده است هر چند اشکالات و ایراداتی هم دارد که می بایست برطرف شود.

حمیداورعی در ارزیابی عملکرد کارگروه انرژی گفت این کارگروه در عین حالی که نوپا است ولی بسیار خوب و توانمند عمل کرده و بزودی مسئولین چند کارگروه که ضعیف هستند پالایش شده و افراد توانمندجایگزین خواهند شد.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به قم و تلاشهای شبانه‌روزی استاندار و نمایندگان مجلس و مدیران استان تاکید کرد: قم در حوزه جذب اعتبارات و مصوبات آب و برق مخصوصا برق فرابار و فاضلاب و پساب ناموفق بود فلذا خواستار تلاش برای جبران آن شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار