رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد از رایزنی مدیریت شهری شهید راه خدمت شدن پاکبان فوت شده بر اثر تصادف شهرداری مشهد در محل خدمت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 03 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خبر فوت محسن بهامین؛ پاکبان شریف منطقه سه شهرداری مشهد؛ بر اثر تصادف در محل کار و خدمت بسیار متاثرکننده بود و متاسفانه در یک ماه اخیر، دو تن از پاکبانان شریف شهرداری را به علت تصادف در محل خدمت از دست داده‌ایم.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهدمقدس بیان کرد: این سانحه متاثرکننده را به خانواده محسن بهامین و سه فرزند دلبندش تسلیت عرض کرده؛ قطعا شورای ششم و مدیریت شهری در کنار خانواده داغدیده این پاکبان شریف و زحمتکش هستند.
منصوریان تاکید کرد: اهداء نسوج قابل پیوند این پاکبان شریف پس از فوت از سوی خانواده‌اش نیز ایثار و از خودگذشتگی و انسانیت خانواده وی را نشان داد و باید قدردان این ایثارگری بود.
وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم در محل تصادف و سانحه صورت گرفته برای این پاکبان شریف، تندیس و یا کتیبه‌ای به نام محسن بهامین نصب شود و از سوی مدیریت شهری نیز نشان خدمت به وی اعطاء خواهد شد.
منصوریان افزود: همچنین شورای ششم مشهدمقدس در تلاش است از طریق رایزنی با بنیاد شهید این قبیل پاکبانان شریف را که در حین و محل خدمت فوت می‌کنند، «شهید راه خدمت» محسوب شوند تا جامعه نیز متوجه عمق فعالیت و ایثارگری این بزرگواران بشود و ان‌شاءالله مسئولان بنیاد شهید نیز با این درخواست موافقت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار