رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در توضیح طرح کشوری «ایساکو کارت»، گفت: رانندگان خودرو‌های ۴۰۵ و سمند با مراجعه به سازمان می‌توانند از فروش قطعات به صورت اقساطی تا سقف ۳۰ میلیون تومان بدون کارمزد برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 02 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، غلامرضا شهبازی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در مجموع ۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه شامل تاکسی، آژانس و اتوبوس وظیفه جابه‌جایی و حمل نقل شهروندان را در سطح شهر کرمانشاه برعهده دارند.

وی ادامه داد: تمامی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری فردا، ۱۳ دی‌ماه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با مساعدت مجموع مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به صورت رایگان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به یک‌سری تفاهمنامه‌های منعقد شده با مراکز خدماتی فنی خودرویی، گفت: رانندگان از این مراکز به صورت اقساطی بدون کارمزد به صورت سه‌، ۶ و ۱۲ ماهه خدمات دریافت می‌کنند.

وی در توضیح طرح کشوری «ایساکو کارت»، افزود: رانندگان خودرو‌های ۴۰۵ و سمند با مراجعه به سازمان می‌توانند از فروش قطعات به صورت اقساطی تا سقف ۳۰ میلیون تومان بدون کارمزد برخوردار شوند.

شهبازی اشاره‌ای هم به بحث بیمه رانندگان تاکسی داشت و تصریح کرد: از سال 94 بیمه رانندگان حوزه حمل و نقل درون شهری به دلیل عدم پرداخت سهم دولت به تأمین اجتماعی دیگر متوقف شد؛ تأمین اجتماعی در این راستا الان در حال انجام پالایش لیست بیمه تاکسیرانان و حذف اسامی غیرراننده است تا رانندگان واقعی بیمه شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار