فضای مجازی در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مملو از هشتک‌های Hero و خادم الزهرا شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 02 January 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت خادم الزهرا (س) سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و در آستانه این روز فضای مجازی استان یزد هم ، آکنده از مطالبی با محوریت این قهرمان بزرگ است.


دلتنگی، انتقام و تبیین ابعاد شخصیتی حاج قاسم و مکتب شهید سلیمانی، محور غالب محتوا‌های کاربران یزدی در فضای مجازی است و هشتگ #Hero در صدر ترند‌ها قرار دارد.


هشتگ #Hero برای دومین بار در ۱۰ روز اخیر در میان فراگیرترین موضوعات جهان در فضای مجازی قرار گرفته است.


این پویش با وجود همه سانسور‌ها و حذف پلتفورم‌ها، هم اکنون موضوع فراگیر جهان در فضای مجازی است.


تقارن سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا (س) همچنین ارادت ویژه سردار سلیمانی به بانوی بزرگ جهان اسلام سبب شده تا هشتک خام الزهرا نیز به ترند‌های برتر کاربران فضای مجازی به ویژه توسط کاربران یزدی بپیوندند.


مدعیان آزادی بیان در شرایطی محتوا‌های با مضمون سردار سلیمانی را سانسور می‌کنند که بسیاری از کاربران ابایی از بسته شدن صفحات خود در فضای مجازی و پیام رسان‌هایی نظیر اینستاگرام ندارند.


آزادی بیان که غربی‌ها روی آن مانور می‌دهند، صرفا یک شوی تبلیغاتی و ابزاری برای دستیابی به اهداف سیاسی و تمامیت طلبی آنهاست.


معاندان در شرایطی تلاش می‌کنند مدافعان امنیت و قهرمانان ملی را خشونت طلب و دیکتاتور نمایش دهند، که خود مدافع خشونت بوده و در برهه‌ای جنایات، سر بریدن‌ها و رعب آفرینی‌های داعش را به نمایش می‌گذاشتند.


با وجود همه اقدامات انجام شده برای جلوگیری از جهانی شدن نام و یاد سردار دل‌ها، حاج قاسم این روز‌ها به قهرمانی فراتر از مرز‌های ایران و کشور‌های مسلمان تبدیل شده و دیری نخواهد پایید که سردار سلیمانی، به یک قهرمان جهانی تبدیل خواهد شد.
بدیهی است که پازل ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی با ترور مجازی نام، یاد و ترویج خط فکری این شهید عالیقدر توسط دشمن کامل می‌شود.

برچسب ها: فضای مجازی ، شهادت ، پویش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار