فرماندار دهلران گفت:بیش از93 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای راه های بخش زرین آباد و سراب میمه این شهرستان هزینه می شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 28 September 2015
فرماندار دهلران گفت:بیش از93 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای راه های بخش زرین آباد و سراب میمه این شهرستان هزینه می شود.
امید علی سبزی در جریان بازدید از محور ارتباطی میمه به ملکشاهی و میمه به زرین آباد در گفت و گو با ایرنا افزود:51 میلیارد ریال از این اعتبار برای محور میمه به ملکشاهی و 42میلیارد ریال نیز برای محور میمه به زرین آباد هزینه می شود.
وی گفت:از کل مسیر میمه به ملکشاهی 12 کیلومتر آن در حوزه راه های شهرستان دهلران است که تا کنون عملیات روکش آسفالت 3 کیلومتر از این مسیر تکمیل شده و برای مابقی این مسیر نیز پیمانکار انتخاب شده و در آینده نزدیک فعالیت خود را شروع می کند.
فرماندار دهلران طول مسیر میمه به زرین اباد را 30کیلومتر اعلام کرد وگفت:روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز این مسیر از جمله اقداماتی است که انجام می شود.
سبزی تصریح کرد: از این مسیر 30کیلومتری نیز عملیات روکش آسفالت در 7 کیلومتر ان انجام شده و برای مابقی مسیر نیز پیمانکار انتخاب و به زودی عملیات اجرایی شروع خواهد شد.
وی با اشاره به خواسته ها و مطالبات مردم دو بخش زرین آباد و میمه مبنی بر روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیر این دو مسیر گفت:با تزریق به موقع اعتبارات علاوه بر تسهیل در عملیات اجرایی و تکمیل این دو پروژه مهم ، روند تردد در این مسیرها سهل و امن تر می شود.
فرماندار دهلران با اشاره به اقدامات مهم در حوزه راه های شهرستان در دولت تدبیر و امید افزود: امسال با تخصیص 38 میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی تحول مناسبی در زمینه بهسازی ، رفع نقاط حادثه خیز،روکش وآسفالت راه های این شهرستان روی می دهد.
سبزی یادآور شد: سال گذشته اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال برای روکش آسفالت راه های این شهرستان هزینه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار