اخلاق و منش عارفانه و اسلامی بود که موجب شکل گیری و به ثمر رسیدن این انقلاب شد و به روز بودن در کنار حفظ ارزش های اسلامی مشخصه بارز پلیس است.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 28 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه  07/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
-------------
امنیت جامعه را مدیون خون شهیدان سبز پوش انتظامی هستیم
نماینده ولی فقیه در شهرستان میاندورود با تاکید بر اینکه مهمترين نياز يک جامعه امنيت است، گفت: امنیت و احساس امنیت در جامعه را مدیون خون شهیدان سبز پوش انتظامی هستیم 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی حاجی زاده در دیدار فرمانده انتظامی میاندورود اظهار داشت: مهمترين نياز يک جامعه امنيت در حوزه‌هاي مختلف است که تأمين آن بر عهده سبزپوشان ناجا قرار دارد و اين وظيفه شما را سنگين تر مي کند، چرا که در صورت عدم وجود امنيت مشکلات زيادي به وجود مي آيد.
وی افزود: اخلاق و منش عارفانه و اسلامی بود که موجب شکل گیری و به ثمر رسیدن این انقلاب شد و به روز بودن در کنار حفظ ارزش های اسلامی مشخصه بارز پلیس است.
حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان موضوعی مهمی است که همچنان باید با جدیت پیگیری شود و نیرو های انقلابی با حضور در جمع دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به تبیین دستاورد های انقلاب بپردازند که البته نیروی انتظامی به این مهم پرداخته است.
امام جمعه شهرستان میاندورود، خاطرنشان کرد: کار پليس عبادت است و نيروهاي انتظامي به عنوان سنگربانان واقعي امنيت در جامعه در خط مقدم پيشگيري از ناامني و جرم، خدمات بي شائبه اي را به مردم کشورمان ارائه مي‌کنند.
در ابتدای جلسه سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ضمن خیر مقدم به امام جمعه جدید بیان داشت: با توجه به اینکه اخوی جنابعالی از شهیدان نیروی انتظامی می باشد و شما را از خانواده ناجا می دانیم و این باعث افتخار ما می باشد.
گفتنی است، فرمانده انتظامی میاندورود به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات شهرستان با امام جمعه جدید شهرستان میاندورود دیدار و گزارشی از اقدامات پلیس در سال جاری را ارائه کرد.
------------------
توقیف خودرو حامل 4 تن و 500 کیلو چوب جنگلي قاچاق در نور
فرمانده انتظامی نور از کشف 4 هزار و 500 کیلو چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی یک دستگاه خودرو نیسان حامل 4 هزار و500 کیلو چوب قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی نور تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ داداش تبار ضمن تشکر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.
-------------------
 
کشف1700 لیتر نوشیدنی فاسد در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 1700 لیتر نوشیدنی فاسد و غیر مجاز و پلمپ کارگاه فاقد مجوز در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید نوشیدنی غیرمجاز از سوی فردی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اداره بهداشت قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را حین تولید نوشیدنی غیرمجاز شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، اظهار داشت: در بازرسی از این کارگاه غیرمجاز و فاقد مجوز،1700 لیتر نوشیدنی آلبالو فاسد کشف شد که متهم در بازجویی به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این نوشیدنی ها 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
--------------------
دستگیری اعضای باند 13نفری شرکت هرمی در نوشهر
فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان، خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي با تشکیل تیم های عملیاتی، 13 نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف سیستم های رایانه ای، جزوات و کتاب های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمايه‌گذاري با دريافت سود بالا مهمترين شگرد شركت‌ هاي هرمي است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.
----------------
 
 
 
 
علل شک و سوءظن در زندگی مشترک
گاهی اوقات این نوع مسأله جز اختلالات محسوب می شود یعنی شخصی از نظر شخصیتی دچارشک و سوءظن یا پارانوئید است .
گاهی هم اختلال شخصیتی محسوب نمی شود و یک سری ویژگی هایی است که شخص به صورت اکتسابی آن را دریافت می کند
گاهی ما با نوع رفتار خودمان باعث ایجاد شک می شویم و نوعی پنهان کاری باعث می شود طرف مقابل احساس شک داشته باشد .وقتی شخصی از اعتمادی که طرف مقابل به او کرده سوءاستفاده می کند یا برا اساس آنچه شخصی قبلا تجربه کرده مراعات نمی کند این امر باعث می شود که فرد دامنه شک را بیشتر کند.
اگر سوءظن به یک اتفاق هر روزه تبدیل شود می تواند مشکل ساز شود فرد شکاک معمولا احساس ناامنی می کند و بدترین چیزها را در مورد همسرش تجسم می کند حتی یک اتفاق ساده مثل بر نداشتن تلفن توسط همسر می تواند زندگی مشترک فرد شکاک و هم چنین همسر و بقیه اطرافیان را جهنم کند ممکن است تا جایی پیش بروند که دست به کشتن همسرشان یا خود کشی بزنند.
اگر فکر می کنید که همسرتان بی هیچ دلیلی به شما شک دارد به او کمک کنید شک هایش را بر طرف کند می توانید از متخصص کمک بگیرید.
دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شوند شریک زندگی تان به شما شک کند احساس عدم امنیت ،بد بینی ،سوءتفاهم ،حسادت و بی اعتمادی ،انگیزه های همسرتان را برای سوءظن بیشتر می کنند.
بسیاری از خیانت کاران هستند که خودشان را رذل نمی دانند و اغلب احساس می کنند که برای کارهایشان توجیهات درستی از نظر خودشان دارند.
قبل از هر چیز باید علل شک( مشاهده علائم خیانت یا از روی حسادت)بر طرف شود.استفاده از تکنولوژی می تواند بی اعتمادی و دروغ را در بین زوجین به وجود آورد.
ایمیل، پیامک و فیسبوک می توانند بستر مناسبی برای ارتباطات جدید و دروغین باشند هنگامی که درهای ارتباطات بی حساب و کتاب باز می شود امواج حسادت جریان می یابند.
زندگی با کسی که دوستش دارید اما به شما اعتماد ندارد دشوار است به جای انتقاد یا واکنش های تند به حرف ها و نگرانی های همسرتان گوش بدهید همین که او بتواند به شما اعتماد کند تا از ترس ها و نگرانی هایش بگوید قدم مهمی برای بهبود احساس بی اعتمادی اش برداشته است اگر بگوید به تو ربطی ندارد همه چیز در یک تنش تمام می شود.
اگر مطمئنید که از طرف شما هیچ خیانتی صورت نگرفته است بهتر است بپرسی چرا؟از چی می ترسی ؟چی شد که این ترس ها به سراغت آمد؟برام توضیح بده چه اتفاقی می افتد اگر من با یه نفر تلفنی حرف بزنم ؟همسرتان شروع به واکاوی احساساتش می کند چرا که همه ما نیاز به یک شنونده ی بی طرف داریم.
بعضی از رفتارهای شما ممکن است به نظر همسرتان شک برانگیز باشند اگر عادت دارید در جای خلوت با تلفن حرف بزنید یا دیر به خانه بیایید آن ها را کنار بگذارید .
گردآورنده:مشاوره ومددکاری اجتماعی کلانتری12 بابلسر، کارمند نرگس رضازاده (کارشناس ارشد روانشناسی)
---------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار