مرتضی سجادپور : ۴۰ درصد از معتادان پذیرش شده در کمپ های ترک اعتیاد گچساران غیربومی بوده اند.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 28 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس روانبخش دیهیم در جلسه شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر گچساران اظهار کرد: نیروی انتظامی برای مبارزه با موادمخدر در این شهرستان در زمینه های مختلف تلاش بسیاری را انجام داده که جا دارد از آنها تقدیر کرد.

 

 وی بیان کرد: مهارت آموزی راهکاری برای پیشگیری از ابتلا به اعتیاد بوده و می تواند زمینه اشتغالزایی خوبی را برای افراد جویای کار بخصوص جوانان فراهم کند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی زیر ربط می تواند به  پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر کمک می کند.

 

مرتضی سجادپور معاون فرماندار گچساران نیز در این جلسه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۷۸ نفر معتاد در ۶ کمپ ترک اعتیاد این شهرستان پذیرش شده اند.

وی افزود:۴۰ درصد از معتادان پذیرش شده در کمپ های ترک اعتیاد گچساران غیربومی بوده اند.

سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این‌جلسه گفت: موضوع پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم بوده و مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید فراوان کردند.

وی اضافه کرد: در سخنان رهبر فرزانه انقلاب اولین آسیب اعتیاد بوده و ایشان فرمودند که حداقل ۵۰ درصد از اعتبارات و نیروی انسانی در اختیار پیشگیری از مواد مخدر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار