مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از رشد ۱۶ درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 26 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان  شمالی،مجید الهی راد با بیان اینکه ۲ هزار ۶۶۴ طرح اشتغال در ۹ ماهه امسال اجرا شده است، اظهار کرد: این عدد نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۱۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

وی افزود: از این تعداد طرح اشتغال ایجاد شده در استان ۲ هزار و ۶۴ طرح از حوزه تسهیلات بانک‌های عامل با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان و در حوزه امدادی و هم افزایی در مجموع ۶۰۰ طرح با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان است.

 

الهی راد گفت: در مجموع ۲۴۶ میلیارد تومان در رابطه با اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد هدف گذاری شده بود که تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: در حوزه تسهیلات قرض الحسنه ۲۲۵ میلیارد تومان بود که ۵۲ درصد اعتبار ابلاغی به بانک‌ها جذب شده؛ در حوزه امداد نیز ۲۱ میلیارد تومان ۲۹ درصد آن جذب شده است.

 

وی در انتها گفت: همچنین ۴ هزار و ۳۳۹ مددجوی این نهاد طی سال ۹۹ صاحب شغل شدند که ۳۴۵ مددجو توسط بنگاه‌های کاریابی و سه هزار و ۹۹۴ نفر نیز از طریق دریافت تسهیلات اشتغال مشغول به کار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار