جمعیت هلال احمر قم همزمان با شب یلدا ۳۱۳ بسته معیشتی را بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 22 December 2021

به گزارش تابناک قم، جمعیت هلال احمر استان قم در اقدمی نوع‌دوستانه برای چهارمین سال متوالی در قالب طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه،  ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر کدام یک میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا تقدیم کرد.

محمدرضا بهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۳۱۳ بسته معیشتی به نیابت یاران امام زمان (عج) و به نیت سلامتی حضرت ولیعصر(عج) به مناسبت شب یلدا به همت جمعیت هلال احمر قم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

بهرامی تصریح کرد: به رسم اینکه در شهر کریمه‌ی اهل‌بیت (س) حضور داریم در تمامی برنامه‌های هلال احمر پیوست فرهنگی وجود دارد که امروز این مراسم نیز با توجه به مصادف شدن با ایام فاطمیه، پیوست فاطمی دارد و حضور خانواده‌های شهدا، شهدای مدافع حرم و شهدای امدادگر عطر و بوی معنوی به آن داده است.

در ادامه این مراسم احمد حاجی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به روایتی که تلاش برای کسب روزی حلال مجاهدت در راه خداست، گفت: انسان‌هایی هستند که بدون هیچ چشم‌داشت و مزدی داوطلبانه در عرصه‌های سخت خدمت می‌کنند که جمیت هلال احمر فی نفسه و ذاتا این ماموریت سخت را برعهده دارد در تمام شرایط سختی که بر کشور حاکم می‌شود براساس حوادث و اتفاقات، این جمعیت پرچمدار است.

گفتنی است: در پایان این مراسم از خانواده شهید امدادگر مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی و تعدادی از اعضا و داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر استان قم با اهدای هدایایی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار