معاون وزیرکشور:با اختصاص اعتبار و ماشین آلات مورد نیاز، تمهیدات خوبی برای کمک به توسعه زیر ساخت های شهر مهران برای اربعین امسال اندیشیده شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 27 September 2015

به گزارش تابناک ایلام،اسد معانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد: با اختصاص اعتبار و ماشین آلات مورد نیاز، تمهیدات خوبی برای کمک به توسعه زیر ساخت های شهر مهران برای اربعین امسال اندیشیده شد.
وی ادامه داد: تعدادی ماشین آلات حمل زباله و آتش نشانی نیز در قالب کمک های سازمان همیاری شهرداری ها به شهرداری مهران اختصاص یافته تا در ایام اربعین خدمات رسانی است.
معانی افزود: این کمک ها تا قبل از ایام اربعین امسال به شهرداری مهران اختصاص خواهد یافت و امیدواریم زایران حسینی با آسودگی خاطر در اربعین امسال از این مرز به عتبات عالیات مسافرت کنند.
وی تاکید کرد: در پایانه مرزی مهران امکانات خوبی برای تردد زایران در نظر گرفته شده و در بازدیدی که از این مرز داشتیم مسایل و مشکلات موجود را رصد کردیم تا با یک برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از تجربیات سال قبل، خدمات ارزنده ای را به زایران ارایه دهیم.
معاون توسعه و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سفر به شهرستان مهران همچنین از مسیرهای ارتباطی، پارگینگ و پایانه مسافری مرز بین المللی مهران بازدید کرد.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام از مهمترین معابر برای تردد زایران به عتبات عالیات است به طوری که تنها در ایام منتهی به اربعین سال قبل بیش از یک میلیون زایر از این مرز بین المللی تردد کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار